חדשות

ערד: מנהלת חדשה למחלקת החינוך בעירייה

חדשות3 ביולי 2019    דקה אחת
0

רחל לנצ'נר נבחרה לתפקיד כיורשתה של אורנה אלישע

ערד: מנהלת חדשה למחלקת החינוך בעירייה
"צמחה במערכת החינוך". רחל לנצ'נר | צילום: באדיבות עיריית ערד

מנהלת בית הספר היסודי "חלמיש" בערד רחל לנצ'נר, מונתה באחרונה למנהלת מחלקת החינוך בעירייה. ל"שבע" נמסר, שלנצ'נר תיכנס לתפקידה בתקופת הקיץ, כדי להכין את שנת הלימודים הקרובה, בחפיפה עם מנהלת החינוך היוצאת אורנה אלישע.

מנהלת המחלקה החדשה, נשואה + 3, מתגוררת עם משפחתה בערד קרוב ל-30 שנה. לנצ'ר היא בוגרת תואר שני בהוראת מדעים עם התמחות במתמטיקה ובוגרת קורס מנהלים. את הצמיחה שלה במערכת החינוך העירונית היא החלה כמחנכת ב"חלמיש", ובהמשך ניהלה את החטיבה הצעירה, שימשה כסגנית מנהלת בית הספר, וזה כ-9 שנים היא מנהלת בהצלחה את "חלמיש".

לנצ'נר מקבלת לאחריותה מערכת חינוך איכותית, זוכת פרס החינוך הארצי ובתנופת פיתוח של מבני החינוך בעיר. בהנהלת הרשות משוכנעים שהיא תצליח להוביל את מערכת החינוך בהצלחה רבה ולהישגים נוספים.

ראש העירייה, עו"ד ניסן בן חמו, בירך את לנצ'נר על מינויה לתפקיד, ואמר שהוא "מאמין גדול בכוחות המקומיים בערד, שכבר הוכיחו שהם יודעים לדחוף את העיר קדימה. רחל צמחה במערכת החינוך, והיא מכירה אותה מכל היבטיה, דבר שיסייע בידה להמשיך את פיתוח המצוינות במערכת". עוד הוסיף עו"ד בן חמו: "עדיין לא נפרדנו רשמית מאורנה אלישע, מנהלת מחלקת החינוך היוצאת, אך זו כבר ההזדמנות לומר לה תודה גדולה על תרומתה הגדולה והחותם הגדול שהיא משאירה במערכת אחריה".

ואילו לנצ'נר הודתה לאחר בחירתה לראש הרשות, סגנו דודי אוחנונה, מנכ"ל העירייה גרי עמל ואלישע, על האמון שנתנו בה. "מערכת החינוך הינה אחת המערכות החשובות ביותר, ויש לגייס את כל העוסקים במלאכת החינוך בהווה ובעתיד, להמשיך ולקדם את התהליכים החשובים שהחלו, ולהצעיד את המערכת המצוינת לפסגות נוספות", אמרה. "אני מאחלת לכולנו בהצלחה וחופשה נעימה. ולאורנה היקרה, המשך הצלחה בכל".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה