חדשות

אין עתיד לשדה תעופה בינלאומי ברמת דוד

חדשות13 בפברואר 2019    דקה אחת
0

במפלגת "יש עתיד" הודיעו על תמיכה חד משמעית בהקמת השדה הבינלאומי השני במדינה בנבטים

אין עתיד לשדה תעופה בינלאומי ברמת דוד
ח"כ יאיר לפיד. "יש עתיד" לנמל תעופה בנגב? | צילום: יח"צ

"יש עתיד" למען נבטים: במצע המפלגה, שפורסם באחרונה, התייחסו מחבריו להקמת שדה התעופה המשלים לנתב"ג, והדגישו שב"יש עתיד" מתנגדים נחרצות להקמתו ברמת דוד שבצפון, ותומכים בהקמת שדה התעופה בנגב, ובנבטים בפרט.

ל"שבע" נמסר, שבמצע נכתב: "בעוד שנים בודדות, שדה התעופה בן גוריון יגיע למיצוי יכולתו, של עד 16 מיליון נוסעים בשנה. מדינת ישראל זקוקה כבר כיום לשדה תעופה בינלאומי משלים, שיוקם בנגב. 'יש עתיד' מחויבת למהלך לאומי זה, שיביא לפיתוח ושגשוג כלכלי, תעסוקתי ותיירותי משמעותי בפריפריה. 'יש עתיד' מתנגדת להקמת שדה תעופה בינלאומי ברמת דוד. אנחנו מאמינים, שהחלופה הדרומית להקמת נמל תעופה משלים לנתב"ג היא החלופה הנכונה.

ח"כ חיים ילין. "הציונות צריכה להפריח את השממה" | צילום: יח"צ

עוד נכתב במצע המפלגה: "הקמת נמל תעופה ברמת דוד תגזול מקופת המדינה תקציב הגדול פי 4 מחלופת נבטים, ותפגע קשות בעמק, בעיקר מבחינת הרעש בשעות הלילה, זיהום האוויר הקשה הצפוי מדלק המטוסים והעומס על נתיבי התנועה. עם זאת, בניגוד לראשי הרשויות בצפון, המתנגדים לנמל התעופה המתוכנן, בנגב חתמו 22 ראשי רשויות על תמיכה בחלופת נבטים".

איש המפלגה ח"כ חיים ילין, תושב הנגב וממובילי המאבק נגד הקמת שדה התעופה ברמת דוד, אמר: "הפיתוח של מדינת ישראל ברמה האסטרטגית יכול להתקיים רק בנגב ובערבה. שדה תעופה במקום הזה יביא גם לפרנסה, גם לפיתוח וגם למקומות עבודה במקום, בו הציונות צריכה להפריח את השממה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה