חדשות

דימונה: המצלמות בבניין העירייה "עלו" על הגנב

חדשות13 בפברואר 2019    2 דקות
0

תיעוד ממצלמות האבטחה הביא להשבת אלפי שקלים, שנגנבו מארנק של עובד הרשות

דימונה: המצלמות בבניין העירייה "עלו" על הגנב
"מחויבים להתנהל לפי החוק". בני ביטון | צילום: לשכת דובר העירייה

סיפור שהיה, כך היה: אחד מעובדי עיריית דימונה, שחש באחרונה בבטנו, ניגש לשירותים, ובמשך דקות עשה את צרכיו. כאשר יצא מהשירותים, קיבל שיחת טלפון מבתו, שביקשה ממנו לרכוש לה דבר מה ממרכול מקומי. העובד ניגש למרכול, נטל את המוצר, ועמד בקופה כדי לשלם. כשהגיע תורו, והוא ביקש לשלוף מהכיס האחורי של מכנסיו את ארנקו, גילה העובד שהארנק נעלם.

מבוהל קמעא, הוא מיהר לקומה ה-3 בעירייה, ומיהר להיכנס לשירותים בהם שהה דקות ספורות לפני כן. כבר בכניסתו לתא מספר 2, מצא העובד את ארנקו מושלך על הרצפה. הוא התכופף, והרים את הארנק, שם אותו בכיס האחורי של מכנסיו, וירד במהירות לקופה במרכול. בזמן שהקופאית הדפיסה את המוצר, שלף העובד את הארנק מהכיס, פתח אותו, ואז שומו שמים, הוא גילה שאלפי שקלים שהיו בתוכו, נעלמו כלא היו.

העובד, שמיהר באותה עת למשימה חשובה, חייג לקב"ט מוטי כהן, וסיפר לו על הקורות אותו. כהן, שהיה מחוץ לבניין, חייג לעובד הביטחון דימה אברמוב, וביקש ממנו להיפגש עם העובד, ויחד שיצפו בסרטון, המתעד את הנכנסים ויוצאים מהשירותים. ה-2 צפו בסרטון לפי דיווח זמנים שמסר העובד, ואכן נצפה בו העובד כשהוא יוצא מהשירותים ב-16:03, כאשר 4 דקות אחריו נכנס ויוצא לשירותים ומהשירותים אחד מתושבי העיר.

בתגובה, מיהר העובד עם 2 מחבריו לעבודה, וה-3 הצליחו לאתר את התושב במרכז המסחרי, בו מצוי בניין העירייה. ואז, למרבה ההפתעה, התושב שקלט את העובד, קם מספסל עליו ישב, התקדם לעבר העובד, שלף מכיסו ערימת שטרות כסף, והגיש אותם לעובד, תוך שהוא מגמגם ומספר שמצא את הכסף מחוץ לארנק, ונטל אותו עד שימצא למי הוא שייך. ברור שהסיפור היה "מצוץ מהאצבע", כי הכסף נשלף מהארנק, ובארנק היו גם תעודות ומסמכים עם שם ותמונת העובד.

כך או אחרת, סוף טוב הכל (כמעט, כי היו חסרים אי אלו שטרות…) טוב. מסקנה: הגנבים ואלה שמרבים לשוטט בבניין העירייה ללא סיבה הגיונית, צריכים להבין שהבניין, כמו העיר כולה, מרושת במצלמות, הפועלות 24 שעות ביממה, עד לגבול הנושק לצנעת הפרט. כך שכל מי שיגנוב או ימצא ולא יחזיר, עלול למצוא את עצמו במצב לא נעים, הכולל אפילו מעצר.

ראו הוזהרתם…

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה