חדשות

בלעדי: עיריית באר שבע לא שיבצה לעבודה סייעת שחלתה בסרטן

חדשות18 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

זה היה "הקש ששבר את גב הגמל", והוביל באחרונה, את ועד עובדי העירייה להגיש בקשה להכרזה על סכסוך עבודה ברשות

בלעדי: עיריית באר שבע לא שיבצה לעבודה סייעת שחלתה בסרטן
רוביק דנילוביץ' ויעקב אדרי (פליקה). דאגה לעובדי העירייה | צילום ארכיון: פרטי

חוסר אנושיות: עיריית באר שבע לא מצאה, באחרונה, שיבוץ מתאים לסייעת ותיקה בעירייה, שחלתה בסרטן, וסיימה לא מכבר חופשת מחלה. ל"שבע" נודע, שלפי מגבלות רפואיות שהוטלו על הסייעת, היא יכולה להיות מועסקת אך ורק כסייעת צמודה לתלמיד אחד בלבד.

אולם, למרות זאת, כאמור, לא מצאה העירייה לסייעת המחלימה את השיבוץ המתאים בהתאם למגבלות הרפואיות שלה, והיא נותרה ללא תעסוקה ושכר במשך תקופה לא קצרה, כאשר ככל הידוע, הדבר נועד להביא את הסייעת להתפטר מהרשות.

עניין זה היה בבחינת "הקש ששבר את גב הגמל", מבחינת ועד עובדי העירייה, בראשות יעקב אדרי (פליקה), הנתקל בחודשים האחרונים, במכשולים רבים בהתנהלותו מול הנהלת הרשות, וראשי הוועד הגישו להסתדרות במרחב הנגב בקשה להכרזה על סכסוך עבודה בעירייה, לאחר תקופה ארוכה ביותר של שקט תעשייתי.

אדרי אמר, היום, ל"שבע" ש‏"יש דברים ש'נמרחים', ואנחנו לא מקבלים להם פיתרונות מספקים. אנו מנסים לזעוק זעקה, ולהגיע לפיתרונות בנושאים הללו, ולכן הגשנו בקשה להכרזה על סכסוך עבודה בהסתדרות. אנחנו מקווים, שהכל יסתיים ברוח טובה".

דובר הרשות אמנון יוסף, מסר בתגובה: "כידוע, עיריית באר שבע באמצעות אגף משאבי אנוש, פועלת בכל הקשור לענייני עובדים, לרבות עובדים חולים, ברגישות רבה. העירייה עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם ועד העובדים, ותמשיך לקיים שיח ענייני ומקצועי מול נציגי הוועד, כפי שעשתה עד היום".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה