חדשות

עצורים בפרשיית עוקץ כרטיסי האשראי

חדשות18 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

מחוז דרום פענח פרשייה ארצית: חוקרי יחידת ההונאה המחוזית הביאו למעצר חשודים ב"עוקץ" כרטיסי אשראי בכל רחבי הארץ

עצורים בפרשיית עוקץ כרטיסי האשראי
מצלמת הכספומט

חקירה סמויה של פרשיית "עוקץ" מתוחכמת באמצעות כרטיסי אשראי, בידי חוקרי יחידת ההונאה במחוז דרום של המשטרה, הביאה ב-10 בחודש, למעצרם בכפר סבא של שני חשודים (47 ו-67) במעורבות בפרשייה, תושבי נהריה שבצפון.

ל"שבע" נמסר, שלפי החשד וחומרי החקירה שנצברו עד כה, נהגו השניים להסתובב בכל רחבי הארץ, מדרומה ועד לצפונה, ופעלו באופן מתוחכם ביותר לשים את ידם, בעשרות מקרים שונים, על כרטיסי האשראי של אזרחים נורמטיביים, מהם גנבו את תיקיהם או ארנקיהם. לאחר שהשיגו את כרטיס האשראי, נהגו החשודים ליצור קשר עם בעליו תוך שהתחזו לנציג מחלקת הביטחון של חברת האשראי או הבנק, וביקשו פרטים נוספים, כדי לבטל כביכול עסקה, שבוצעה בכרטיס אחרי שנגנב לכאורה.

בפעולה מתוחכמת שביצעו, דרך אתר חברת האשראי באינטרנט, ותוך כדי שיחה עם האזרח התמים, קיבל האזרח למכשירו הסלולרי קוד אימות. החשודים ביקשו מהאזרח שבצידו השני של הקו את קוד האימות, ולאחר מכן נכנסו בעצמם בשמו של בעל הכרטיס, וביצעו שחזור לסיסמת כרטיס האשראי האמור. החל משלב זה, החלו השניים למשוך סכומי כסף רבים מחשבון הבנק של האזרח, וכך הצליחו לגרוף לכיסם סכומי כסף, המוערכים במאות אלפי שקלים.

הבוקר, לאחר שהוארך מעצרם במהלך השבוע החולף, יבקשו חוקרי יחידת ההונאה מבית המשפט בבאר שבע להאריך את מעצרם של החשודים פעם נוספת, לטובת המשך החקירה, שכאמור מתפרסת בכל רחבי הארץ.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה