חדשות

פרופ' לחינוך בעומר

חדשות18 בדצמבר 2018    דקה אחת
1

ליו"ר סיעת היחיד "עומר שלנו", פרופ' אמיר אליעזר, שמונה למחזיק תיק החינוך במועצה, יש תוכניות גדולות בתחום

פרופ' לחינוך בעומר
פרופ' אמיר אליעזר. "בזכות האג'נדה החינוכית" | צילום: אדוה ברזילי, "סטודיו בוטיקה"

"אני מודה לראש המועצה, שהפקיד בידיי את האחריות על תחום החינוך בעומר", כך אמר השבוע, מחזיק תיק החינוך החדש במועצה, פרופ' אמיר אליעזר, המוביל את סיעת היחיד במועצת עומר, "עומר שלנו", שהצטרפותה לקואליציה העניקה רוב של 5 חברים לראש המועצה הוותיק פיני בדש.

ל"שבע" נמסר, ש"עומר שלנו" התמודדה למועצת עומר תוך הדגשת אג'נדה ברורה בתחום החינוך והתחייבות לפעול למען חדשנות, קידמה, יצירתיות, מקוריות מחשבתית ומצוינות חינוכית. פרופ' אליעזר הדגיש: "אני מעמיד לצורך משימה חשובה זו את השכלתי, את ניסיוני ואת קשריי, כדי שהיישוב שבו גדלתי ושבו גדלים ילדיי, יוביל וישמש דוגמה ומופת ליישובים אחרים בכל הקשור באיכות החינוך, באקלים החינוכי, בחוויה החינוכית, בדאגה לילדים בעלי הצרכים המיוחדים ובהישגי בתי הספר שלנו, בהתאם למדדי החינוך הארציים. אני שואף לעשות הכל, כדי לזכות באמון ההורים במערכת החינוך היישובית. בחזוני אני רואה את כל ילדי עומר לומדים ביישוב ומקבלים, כאן בבית, את המענה המושלם לצרכים שלהם ולציפיות של הוריהם".

לגבי הצעדים האופרטיביים להגשמת חזונו, עדכן אליעזר, שהוא כבר ערך פגישת עבודה ראשונה עם מנהל מחלקת החינוך במועצת עומר גרגורי פוזננסקי, ושהוא מתחייב לשתף את התושבים בכל הקשור לתוכנית האב המתגבשת בתחום החינוך: "הציבור בעומר בחר בי, בזכות האג'נדה החינוכית שהצגתי, ושאני נחוש לקדם, בעזרת ראש המועצה ובעזרת הצוות המקצועי של המחלקה. שאיפתנו היא למצב את עומר בצמרת היישובים הבולטים בתחום החינוך, ולהביא לשביעות רצון גבוהה של ההורים ושל התלמידים ממערכת החינוך היישובית. אני מזמין כל תושב ותושבת החפצים בכך, לפנות אליי, לשתף, להאיר ולהעיר, וזאת מתוך אמונה שהמפתח להצלחה הוא תקשורת טובה, מכבדת ומקדמת בין כל השותפים לאתגר החינוכי".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חחחח. בדיחה גרועה