חדשות

דימונה: התחזה לאישה וסחט באיומים גבר נשוי

חדשות15 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

החשוד התחזה ברשת החברתית כבחורה למטרת היכרות...

דימונה: התחזה לאישה וסחט באיומים גבר נשוי
צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

חשד לסחיטה באיומים בדימונה: ב-4 בחודש, נפתחה במשטרת מרחב הנגב חקירה בחשד כזה נגד תושב דימונה בן 23, התחזה ברשת החברתית כבחורה למטרת היכרות, ובמהלך הקשר שיצר ביקש מהמתלונן הנשוי להפקיד עבורו סכומי כסף, כאשר האחרון מפקיד עבור החשוד בכיממה בלבד יותר מ-1,500 שקלים, ובמספר הזדמנויות.

ל"שבע" נמסר, שמשעלה החשד בליבו של המתלונן שמדובר בעושק, הוא ביקש את סכום הכסף בחזרה, ודרש להפסיק את הקשר מיד. בתגובה, כך לפי החשד, הוא נענה שאם יפסיק את הקשר ואת התשלום, יפנה החשוד (שכאמור, התחזה לבחורה), אל התא המשפחתי של המתלונן, במטרה לפגוע בו.

עם התקדמות החקירה בעניין, נודעה זהותו של חשוד, שנעצר ביום ראשון, ה-12 בחודש. למחרת, הוארך מעצרו, והיום עם תום מלאכת החקירה, צפויה נגד החשוד הגשת הצהרה בדבר כוונת התביעה להגיש נגדו כתב אישום בגין המיוחס לו.

במשטרה מציינים: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל מעשה, הנועד לפגוע באזרח הנורמטיבי, לרבות ניסיונות סחיטה ואיומים, הנעשים באמצעות הרשת החברתית תוך התחזות לאחר ובחסות המרשתת (אינטרנט)".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה