חדשות

מפעל "פלסט-חן" בבאר שבע מתרחב

חדשות23 ביולי 2018    דקה אחת
0

בהשקעה של כ-10 מיליון שקלים, שתביא לגידול של כ-30 אחוזים במצבת העובדים

מפעל "פלסט-חן" בבאר שבע מתרחב
"לפי ההון האנושי". מימין, דנילוביץ' ואמר | צילום: באדיבות מפעל "פלסט-חן"

טקס ההשקה של המפעל החדש של חברת "פלסט-חן", בבעלות התעשיין נסים אמר, התקיים בשבוע שעבר, באזור התעשייה עמק שרה בבאר שבע. ל"שבע" נמסר, שהמפעל המתפרש כעת על פני שטח של כ-4 דונם, יאפשר מרחב מתאים יותר לייצור מכליים תעשייתיים ועבודות צנרת עבור התעשייה וגם הרחבה של מערך העובדים.

בהרחבת "פלסט-חן" הושקעו כ-10 מיליון שקלים, והיא כוללת שדרוג לטכנולוגיות מתקדמות יותר. לדברי אמר, נכון להיום, מועסקים במפעל כ-50 עובדים, ובעקבות הגדלתו יעלה מספרם בכ-30 אחוזים.

באירוע ההשקה נכחו מאות חברים, עובדים ושותפים לדרך, שהגיעו לברך על המפעל החדש. הבעלים והמנכ"ל הודה ל"כל הנוכחים, שעזבתם הכל, והגעתם הנה לפרגן, ולהשתתף בהתרגשות שלי בחלום, שהתחיל לפני 25 שנה. חשוב לי להודות לקבלנים, שלקחו חלק בהקמת המפעל החדש, עובדי המפעל המסורים וכל השותפים שלנו לדרך. אני רוצה לאחל לי ולכם לרגל המעבר למפעלנו החדש, עבודה נעימה ובטוחה".

ראש העירייה רוביק דנילוביץ', אמר: "אני מאוד שמח להיות כאן היום. לפעמים, אנו חושבים שהכל פה מובן מאליו; אני חושב שנסים הוא סיפור הצלחה יפה של המפעל הציוני. בעיר ובמדינה של היום, האושר אינו נמדד לפי נכסיהם ותזרים המזומנים שלהם, אלא לפי ההון האנושי שיש בהם. כך גם המפעל שלכם, שחזק בזכות עובדיו, המסירות, המקצועיות והמשפחתיות, שאתם מקנים ומשרים על המקום הזה באווירה חדשנית ומתקדמת".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה