חדשות

אלבומי הנצחה למשפחות השכולות

חדשות23 ביולי 2018    דקה אחת
0

טקס הענקת 11 אלבומים התקיים בבית "יד לבנים" בבאר שבע

אלבומי הנצחה למשפחות השכולות
יותר חשוב בעיניו מההצלחה בבגרויות. דנילוביץ' בטקס | צילום: באדיבות יד לבנים באר שבע

11 אלבומי הנצחה הוענקו, באחרונה, באודיטוריום של בית "יד לבנים" בבאר שבע, לבני משפחות שכולות מבירת הנגב, שאיבדו את יקיריהן חללי מערכות ישראל וכוחות הביטחון, זאת במסגרת פרויקט "לכל חלל יש שם".

ל"שבע" נמסר, שהפרויקט כולל ליווי של צוותים המורכבים מתלמידי תיכון בעיר וסטודנטים להוראה ממכללת קיי, של בני המשפחות, לימוד המורשת שהשאיר יקירן, ובסופה של השנה הגשה לבני המשפחות של אלבום על החלל, שהפיקו וערכו, בהנחיית יפה שרפי מאגף המשפחות במשרד הביטחון, שוש לוי מאגף החינוך בעירייה ויחיאל שטרית מחברת "כיוונים".

"לכל חלל יש שם" החל לפני כ-10 שנים, כיוזמה מקומית של סניף באר שבע של ארגון "יד לבנים", בראשות היו"ר דאז שמואל צוקרמן, ומאז הפך לפרויקט לאומי של משרד החינוך, בשיתוף אגף המשפחות במשרד הביטחון, ארגון "יד לבנים" והרשויות המקומיות.

ראש העירייה רוביק דנילוביץ', הדגיש בדבריו באירוע, שהוא רואה בפרויקט ערך חינוכי מהדרגה הנעלה ביותר לזכר הנופלים, ולהנצחתם לעולמי עד בידי בני הנוער. הוא הדגיש, ש"לכל חלל יש שם" חשוב בעיניו אפילו יותר מהצלחה במעבר בחינות הבגרות.

צילום באדיבות עיריית באר שבע

צילום באדיבות עיריית באר שבע

צילום באדיבות עיריית באר שבע

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה