חדשות

עד שלושה תווי חנייה לבית אב

חדשות7 במרץ 2018    דקה אחת
0

עיריית באר שבע מרחיבה מאוד את חלוקת תווי הדייר, ואפילו בחינם...

עד שלושה תווי חנייה לבית אב
דוחות | צילום אילוסטרציה: יניב סול

פחות מתשעה חודשים לפני הבחירות המוניציפליות, מודיעה עיריית באר שבע, שמהשבוע, היא מתחילה להנפיק עד שלושה תווי חנייה לכל בית אב של תושבים, המתגוררים באזורי חנייה מוסדרת (כחול לבן), זאת ב"פטור מתשלום". מהעירייה נמסר, ש"הנפקת התווים שתקל באופן משמעותי על אותם דיירים, שקיבלו בעבר תו חנייה אחד בלבד, בא(ה) לאחר כניסת תיקון חוק עזר עירוני העמדת רכב וחנייתו", שקידמה הרשות, קיבל את אישור משרדי הפנים והתחבורה, ונכנס לתוקף מהאחד בחודש.

"שבע" שאל את העירייה, האם משמעות התיקון לחוק העזר היא שכל מי שיחזיק באחד משלושת תווי החנייה שניתנו לו (עקב העובדה שהוא מתגורר באזור חנייה מוסדרת כחול לבן) יוכל לחנות בחינם גם באזורי חנייה מוסדרת שאינם נמצאים בסביבת ביתו (למשל, האם תושב רחוב יוסף בן מתתיהו בשכונה ד' מזרח יוכל לחנות בחינם, באמצעות תווי החנייה שלו, גם ברחבת בניין הרשות או בסמוך למשכן לאמנויות הבמה?), באלו רחובות בעיר תקפים תווי החנייה המדוברים, ומדוע יש צורך בשלושה תווי חנייה לכל בית אב (האם ידוע לעירייה מספר בתי האב, המחזיקים בבעלותם שלושה כלי רכב?)?

דובר הרשות אמנון יוסף, מסר בתגובה: "חד משמעית, רק באזור מגוריו, קרי ברחוב בו הוא מתגורר. כפי שציינתי בהודעה, באזורי חנייה מוסדרת בכחול לבן ברחבי העיר ישנם רחובות המסומנים בכחול לבן, וכל דייר המתגורר באחד מרחובות אלה קיבל תו חנייה, זאת לפי הקריטריונים שנקבעו בחוק. בעבר, נשאלה העירייה מדוע ניתן תו חנייה אחד בלבד למשפחה, כאשר יש יותר כלי רכב לבני המשפחה? לכן, בא התיקון לחוק, כדי לסייע לבני המשפחה, שברשותם יותר מרכב אחד, להחנות בראש שקט. יש לציין, בקשות לחידוש תווים ניתן להעביר לתיבת המייל tavdayar@br7.org.il או ניתן להגיע לקבלת קהל באגף הפיקוח, ולהגיש את המסמכים הרלוונטיים: צילום של ת.ז, רישיון נהיגה ורכב".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה