חדשות

מעקב "שבע": אפי מישוב לראשות מועצת אשכול

חדשות7 במרץ 2018    דקה אחת
0

מנהל מרחב דרום ב"אגודה למען החייל" ואיש פיקוד העורף הודיע על ריצתו לראשות המועצה, זאת כחודשיים וחצי לאחר הפרסום הבלעדי ב"שבע" על החלטתו המתגבשת בעניין

מעקב "שבע": אפי מישוב לראשות מועצת אשכול
אפי מישוב. "להביא משהו חדש" | צילום: רון רחמים

כחודשיים וחצי לאחר פרסום כתבת השער בעיתון "שבע", תחת הכותרת "שלא נדע מצרות" (גיליון 2366 מה-28.12 האחרון), עם מנהל מרחב דרום ב"אגודה למען החייל" ואיש פיקוד העורף, אלוף משנה במיל' אפי מישוב, על החלטתו המתגבשת לרוץ לראשות מועצת אשכול, הודיע השבוע, מישוב שהוא רץ למועצה, במענה ל"פניות רבות" שקיבל.

ל"שבע" נמסר, שהמועמד הטרי לראשות מועצת אשכול (48, נשוי ואב לשלושה, המתגורר כמעט כל חייו במושב אוהד), שירת 27 שנה בצה"ל במגוון תפקידי פיקוד, לחימה ומטה במערך השדה ובמערך העורף. לפני כשלוש שנים, השתחרר והוא משרת כיום במילואים כאחראי על העורף בפיקוד דרום.

מישוב, בעל תואר ראשון במינהל עסקים וניהול משאבי אנוש מאב"ג ושני תארים שניים בניהול אזורי אסון ובמדעי המדינה, שניהם מאוניברסיטת חיפה, שבימים אלה לומד עוד תואר שני בניהול בפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל אביב ע"ש "רקנאטי", הסביר: "החלטתי להתמודד על ראשות המועצה, במטרה להביא משהו חדש, רוח חדשה ושינוי בכלל תחומי החיים באשכול. במהלך חיי, צברתי ניסיון. ראיתי בתפקידיי השונים את כלל הרשויות המקומיות בארץ, וכיצד הן מתכוננות ומתמודדות עם מצבי חירום, אבל גם איך הן פועלות בשגרה. אני מאמין, שביכולתי להצמיח ולהפריח את מועצת אשכול; כדי לשנות, צריך לקחת אחריות, ליזום, לפרק חסמים, ולא להגיב. חינוך, חיזוק הקהילות, שירות לתושב, מאבק החקלאים, מקומות תעסוק ופיתוח יהיו בלב עשייתי במועצה, ואני מתכוון לגעת בכל נושא ונושא, ולקדם אותו. אני מאמין בשיתופי פעולה בין הקהילות השונות, המרכיבות את מועצת אשכול, לצד חיזוק הקיים".

אפי מישוב

"צריך לקחת אחריות" | צילום: רון רחמים

כתבות נוספות בחדשות

0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת
0

בחירות 2024 יצאו לדרך

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה