מגזין

השנה שלו

מגזין8 בינואר 2023    2 דקות
0

רן שקד, הבעלים של קבוצת האיינשטיין סיכם השנה למעשה 3 שנים שנדחסו לשנה אחת מלאה בפעילויות, ולא תשמעו אותו מתלונן

השנה שלו
רן שקד עם אמיר דדון מרימים לחיים לשנה מוצלחת. צילום: באדיבות זאפה ב"ש

זו הייתה השנה של רן שקד. בגיל 40, הוא סוף סוף יכול להגיד בפה מלא שהקורונה מאחוריו והחלום הגדול שלו קורם עור וגידים.

שקד, הבעלים של קבוצת האיינשטיין, ביניהם המילבה, רכבת צפון, אגאדיר וכמובן הזאפה, פתח מחדש את אולם ההופעות במרץ האחרון והפנטזיה שלו, אי שם ב2020 החלה סוף סוף להתממש: "מבחינתי השנה התחילה במרץ עם הפתיחה של הזאפה אחרי שנתיים שהיינו סגורים. למעשה הזאה קיימת 3 שנים ברוטו אבל השנה זו יום הולדת שנה. זו הייתה שנה מאתגרת, היינו צריכים לחזור לשגרה ולהמציא מחדש תעשייה ששינתה את פניה, גם מבחינת אמנים וגם מבחינת תרבות הצריכה.

"החשיבה הייתה איך לשנות את הגישה לחשיפה. חלק מהשינויים היו להפוך את המקום לכשר, להנגיש את זה לקהלים פחות 'זאפאים', כמו הקרנה במונדיאל, הרצאות. אנחנו בית תרבות. יריית הפתיחה שלנו הייתה מאוד קשה ורק בספטמבר התחלנו להרגיש שהמקום מתבסס משמעותית, ראינו את זה במכירות, באירועים שהגיעו אלינו, באנשים שהצביעו ברגליים והגיעו להופעה. כל עולם התרבות שינה גישה וחטף מכה, אנחנו השתדלנו לא להעלות מחירים בהופעות או באוכל במקום, ניסינו לשמור על השגרה הישנה".

 

רן שקד. צילום: מאיר אבן חיים

 

מה היה אירוע השיא מבחינתך?

"יום ההולדת ה- 40 שלי. החלטתי שאני חוגג בזאפה עם אמיר דדון שהוא גם חבר וגם עדיין לא הופיע אצלנו כי הוא פחות עושה מועדונים. הוא הסכים לבוא ליום הולדת להופיע וזה היה אירוע ששילב תמהיל קהל כל כך מיוחד, ערב כל כך מרגש של קהל צעיר ביחד עם החברים הוותיקים שלי, היתה הרגשה של זאפה במהות שלו, גם תרבות בילוי, חצי מועדון, היה משהו רב פעלים באולם. חוויה מאוד מיוחדת".

מה אתה מאחל לעצמך לשנה הקרובה?

"אני מאחל לעצמי להמשיך להיות עסוק ולעשות את מה שאני עושה. לשמח אנשים ולהתרגש יחד איתם. להגיד שאני עסוק ולא מבכיינות, מעשייה אני אוהב להיות עסוק. אני מאמין שעשייה מביאה לעוד עשייה".

כתבות נוספות במגזין

0

מסעדה עם ערכים

במסעדת כרמים היו רגילים בשנים האחרונות לסגור את המסעדה בגלל המצב הבטחוני, אבל לאירועי השבעה באוקטובר אף אחד לא ציפה. בחודשים האחרונים בישלו ותרמו לחיילים, לכוחות הביטחון ולפונים ועכשיו חזרו לשגרה עם סדרת ההרצאות כרמים של ידע שהפכה לשם דבר בעיr

מגזין13 בפברואר 2024    10 דקות
0

גיבורה על מדים

רפ"ק מורן טדגי התעוררה בשבת השחורה לקול האזעקות באופקים שם היא גרה. כשהבינה שמדובר ביותר מירי רקטי היא נישקה את משפחתה לשלום ויצאה לחזית הלחימה בעיר. כך, במשך 48 שעות פיקדה על הלוחמים ונלחמה לצד שוטרי משטרת ישראל שהגנו על הבית

מגזין11 בינואר 2024    7 דקות

כתיבת תגובה