ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

אנחנו פה בשביל ללטש יהלומים

ספורט4 ביולי 2019    16 דקות
0

שלומי ורוי בן גרא הם אחים מבאר שבע. לאחרונה נכנס רוי לשותפות על ניהול מכבי באר שבע, בעוד אחיו ממשיך במ.ס. הם רוצים לשנות את פני הכדורגל בעיר, ומבטיחים לא לוותר האחד לשני. "אנחנו לא גימיק חולף"

אנחנו פה בשביל ללטש יהלומים
מלטשים יהלומים. יוסי, שלומי ורוי בן גרא עם גטאצ'ו יבלו (שלישי מימין) | צילום: פרטי

ביחד ולחוד.

האחים שלומי ורוי בן גרא רוצים לחולל מהפכה בכדורגל הבאר שבעי. מי שהחלו את דרכם באקדמיה פרטית, ועשו שינוי במחלקת הנוער של מ.ס באר שבע, נפרדים. שלומי ימשיך במ.ס ורוי יהיה שותף לאילן רמות וצוק חזיזה במכבי.

כדי לעשות היכרות עם מי שאחראים על 2/3 ממחלקות הנוער בבירת הנגב, נפגשנו עם האחים בן גרא בביתו של רוי, האח הגדול (37) במשפחה שחולמת על שינוי תפיסת הכדורגל בעיר.

שלומי (33), מאוד מכוון מטרה – בחיים כמו בראיון, ומשתף אותנו מיד בדרך שעשה מאז ילדותו בשכונה ט' ועד שהגיע למעמד יו"ר האקדמיה לכדורגל של מ.ס באר שבע, שכבר מספקת כישרונות להפועל באר שבע, בית"ר טוברוק, מכבי פתח תקווה ומכבי חיפה.

"את כניסתי לעולם הזה אני חייב לאחי הגדול", הוא משחזר, "הייתי בשלב בחיי בו התלבטתי במה אני רוצה לעסוק. רוי שאל אותי: 'מה אתה חולם להיות?'. עניתי לו בלי היסוס: 'כמו אלי גוטמן'. 'אז תעשה את זה' – הוא השיב לי, והלכתי על זה. החלטתי שאני עושה כלי לפרנסה. אני בן אדם מאמין, עושה השתדלות של 100 אחוז באותו דבר שבחרתי בו, וברוך השם התפתחנו. את ההזדמנות הראשונה קיבלתי מחנן אבוטבול, מי שהיה מנהל אזור דרום של 'מפעלות חינוך וחברה'. הקבוצה ראשונה שקיבלתי לאמן הייתה של אגודת עמ"י (לטיפול בבעלי מוגבלויות שכליות) בבית כהן".

רוי מעניק מגן לאחיו שלומי | צילום: פרטי

שלומי ממשיך: "מבית כהן עברתי להדרכה של נוער בסיכון באופקים ואז לפנימיית 'אשל הנשיא' ולחברת כיוונים, אחר כך לימודי חינוך גופני במכללת קיי וקורס מדריכים ואימון במכבי באר שבע. פתחתי את הגול-סקול עם קובי טובול ואורי היקלי. צברתי שם ניסיון. עונה אחת הייתי עוזר של אבי כליף, המשכתי באקדמיה לכדורגל בדרום, שהוא בית ספר לכדורגל שפתחתי. אחרי כארבע שנים לקחנו רוי ואני, ביחד, את מחלקת הנוער של מ.ס באר שבע עם יוסי בן עמי וב-4 השנים האחרונות שיקמנו אותה".

קשרים עם טוברוק, פתח תקווה וחיפה

"אנחנו בעלי ניסיון בעבודה עם גילאי הטרומים", מסביר שלומי, "מתחילים לאמן את הילדים מגיל 4, במטרה להביא אותם בגיל 10 לטופ של הכדורגל הישראלי לבני גילם – זו המטרה שלנו. למשל, בר כהן שהתחיל אצלנו, עבר לבית"ר טוברוק והוא שחקן נבחרת ישראל. גטאצ'ו יבלו משחק כיום במכבי חיפה, ולמרות שגילו ילדים א', הוא שיחק העונה בנערים ג' וכבש בגמר גביע המדינה בניצחון 2:5 על מכבי תל אביב".

למה לא הפועל באר שבע?

"הם גם רצו אותו, אבל הילד חלם ירוק. היו עבורו הצעות טובות יותר מזו של חיפה, כמו מכבי פתח תקווה, אבל בחרנו מה שנראה הכי נכון מקצועית עבורו. מכבי תל אביב יכולים להביא לפנימייה רק מכיתה י', והוא היה בכיתה ח'. רציתי שיתנו לו את המעטפת הכי איכותית שיש. כשנסעתי לכפר גלים (הפנימייה של מכבי חיפה), הבנתי שזו תהיה עבורו המסגרת הכי מתאימה".

זה גם רווחי?

"לא יוצא לנו יותר מדי כסף מהדברים האלה. בסופו של דבר, אנחנו מאמינים שאם יש יהלום, צריך להתייחס אליו כמו אל יהלום. זאת אומרת שלא יכול להיות שיש ילד כמו גטאצ'ו שבגיל 11 וחצי ישחק בשכונה, מגיעה לו הבמה הכי גבוהה. אצל בר כהן הסיפור קצת שונה. משפחה יותר תומכת, אז הם עשו מהלך וכל המשפחה, כולל האחים, עברה לנתניה. אנחנו פה בשביל ללכת עם אותם ילדים עד הסוף. לתפיסתנו, יהלומים לא נותנים בחינם. אין דבר כזה 'קח'. אנחנו עובדים עשור כדי שיהיו לנו יהלומים. יחד עם זאת, אני נוסע באוטו של 10 אלפים שקל".

"נראה לי שהאוטו שלי עולה פחות", מוסיף האח רוי, שיעבוד בעונה הקרובה עם מחלקת הנוער של מכבי, וישחקו אצלו 60-50 ילדים שאין להם איך לשלם. "ולא דיברתי על עלות הנעליים, מחנה אימונים והטריינינג", מוסיף שלומי, "רק האוכל בקייטנה עולה לנו כ-1,000 שקל. זה לא פרופורציונלי להשקעה שלנו בילדים. אני לא מתלונן, כך מתנהלת האקדמיה שלנו".

איך עושים את זה בלי גב כלכלי?

שלומי: "מתאבדים על זה. בתחילת הדרך הייתי מרוויח כ-800 שקל בחודש, כשעל דלק הייתי מוציא 1,200. לא ראיתי בעיניים, ידעתי שהשם ייתן לי פרנסה, ונמשיך לעשות טוב, נמשיך ללכת עם אותם ילדים שראויים, גם אם הגעתי למצב 'בטטה'. השבוע, עשיתי פילוח כמה מלגות יהיו לי בכל קבוצה בעונה הקרובה. אני יכול להגיע ל-11 מלגות. אנחנו משקיעים בילדים את החיים. מי שטוב הולכים אתו עד הסוף, זה המוטו שלנו. המטרה היא להגיע לרמות הכי גבוהות. אני מאמין שברגע שתהיה לנו מחלקת נוער בריאה, נגיע לזה. בהערכה גסה מדובר בכ-8 שנים. אז אגיע למצב שהנוער שלי יהיה בליגה הבכירה, ואוכל להיות בר שיח מול מועדונים אחרים. ברגע ששחקן שלי כובש בליגה מול בני יהודה, אז יש לזה תג מחיר מיידי, ונוכל לדבר בשפה של הגדולים. השאיפה היא להגיע למצב שבו שחקנים שיסיימו גיל נוער יוכלו לעלות אוטומטית לקבוצות בוגרים, וזה כבר להתעסק ברמה אחרת. המטרה שלי היא להתרכז רק במחלקה. כל שנה אנחנו לומדים, לומדים ומתייעלים, משקיעים את התקציב טוב יותר כדי לעשות את הדברים טוב יותר, תוך ירידה לרזולוציות הקטנות ביותר".

נערים ב' של מ.ס באר שבע מול נס ציונה | צילום ארכיון: אילן שי

מי יהיו השחקנים?

רוי: "כשבאנו לפני חמש שנים, לא רצינו להקים קבוצה שבנויה רק על שחקנים שלא התאימו להפועל ולמכבי. אמרנו שצריך לבנות אותם מההתחלה, ולשם כך נצטרך בית ספר לכדורגל. להתחיל מלמטה, מכיתות א' ו-ב', לאמן אותם ולהקנות להם יסודות ברמות הכי גבוהות שיש".

שלומי: "אני ואיתי לוזון הולכים להשקיע בילדים. לעשות יותר טוב ממה שעשינו עד היום. פעם התפשרנו, היום לא. זה ייקח 10-8 שנים, ואחרי המעבר של כמה קבוצות ברמת הטרומים למכבי, ייקח לי עוד שנתיים-שלוש להגיע למצב דומה במ.ס".

ומה המצב בקבוצות הנערים?

רוי: "אנחנו את התחרות יצרנו מלמטה, ואנחנו עומדים בה. כל שנה יצרנו עוד שנתון ועוד שנתון והגענו עד לילדים ב'. היום יש לנו קבוצות, מטרום ג' עד ילדים ב', ברמות הכי גבוהות. לעומת זאת, למעלה הפער מטורף. למה? כי זה תהליך, וגם לשם נגיע בהמשך".

במי נעזרתם בבניית הפירמידה הזו?

רוי: "קיימנו פגישה עם אריק איזיקוביץ' מבית"ר טוברוק נתניה, שהתפרסם בזכות כישוריו בגידול שחקני כדורגל ומי שהפך את מועדונו לאימפריה בתחום, והוא סידר לנו את הראש מבחינת בניית מחלקת נוער מלמטה. סיפרנו לו שנקים קבוצות טרום ג' וטרום ב', והוא אמר – 'מה אתם מדברים איתי, מה אתם מבינים'. הוא ארגן לנו את החשיבה והפך ליועץ שלנו, מגיעה לו תודה ענקית".

מה הוא מרוויח מכל הסיפור?

שלומי: "שחקן שלנו שיעבור אליו ויצליח, הוא יוכל להרוויח ממנו. אנחנו מקיימים משחקי ידידות מול קבוצות של טוברוק כל השנה, נפגשים הרבה, שלמה שרף, המנהל המקצועי שלהם, עקב אחרי השחקנים שלנו. בשנה הראשונה נקראנו טוברוק".

לא משחקים בשבת

שלומי: "לקחנו על עצמינו לא לשחק בשבת. אני אדם מאמין. איך אני יכול לשמור שבת, והעובדים שלי יגיעו למשחקים? אם מגיע אלינו ילד דתי, אי אפשר להגיד לאבא שלו שהשנה הזו הילד ישחק בקבוצת צו פיוס (לא משחקת בשבתות), ושנה אחר כך יגיע לקבוצה שכן משחקת בשבת. זה כמו לבגוד באותו האבא. אנחנו מגדלים ילדים מגיל 4, ואחרי שש שנים להגיד לו אתה משחק בשבת! לעולם לא. בקטע הזה אני הולך עד הסוף. אנחנו לא משחקים בשבת. עשינו את זה בהדרגה, בשיקול דעת, כי אנחנו לא רוצים מלחמות, אנחנו לא פנאטים".

האחים בן גרא הם בוגרי מקיף ו'. שלומי: "למדתי במגמת צילום, אבל הכדורגל תמיד משך אותי, וכבר כילד שיחקתי במנג'ר, שזו סדרת משחקי מחשב בה השחקן מתפקד כמנג'ר של קבוצת כדורגל ואחראי על כלל תחומי הניהול והאימון של הקבוצה – העברות, חוזים, אימונים, טקטיקות, חילופים, שיחות עם שחקנים, מו"מ עם ההנהלה ועוד (מועדונים רבים עושים שימוש במשחק לצורכי סקאוטינג אחרי כ-400 אלף כדורגלנים רשומים). אני מאמין שבעוד 5-4 שנים נגיע להתעסק עם בוגרים, כשהילדים שלנו יתחילו לטפטף לשם, ואז נדע מה לעשות בקטע הזה. ההתנהלות כיום בכדורגל היא קטסטרופלית, הפוכה מהעקרונות שלי במנג'ר".

רוי: "גם אני בוגר מקיף ו', ויש לי תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול בספיר, עם השלמה באוניברסיטת בן גוריון. כבר כילד היה לי חדר כולו עם תמונות של שחקני כדורגל. אני זוכר שהייתי עושה לחברים שלי, כולל אליניב ברדה, חידונים. היה לי אוסף תמונות וכתבות, הייתי אוגר נתונים בקלסרים, ממש יושב ומסדר. כשהתבגרתי הצטרפתי לאחי אחרי שהוא פנה אליי. כשהוא סיפר לי שהוא פותח בית ספר לכדורגל, חשבתי שהוא חי בסרט. פתאום אני בא לבאר שבע ורואה שיש לו למעלה מ-300 ילדים. זה היה מטורף".

איך הגעתם לבן עמי?

שלומי: "אנחנו יזמנו. חיזרתי אחריו שניפגש, ובסוף זה יצא לפועל. כשאחי רוי רכש 50 אחוז ממכבי באר שבע, חששתי מאיך בן עמי יגיב, ואם הוא יבקש ממני להניח את המפתחות. האמת שלא רציתי. הוא ידע שאני נאמן לו, לא כפוי טובה ולא אנצל מצב כדי לגרום לו צער. מי שעשה לי טוב, לא אצער אותו. הוא אמר לי שאין בעיה, ש'אתה התחלת לפני רוי. יש לי חוזה אתך. הוא ילך, אתה תישאר'. סגרנו את העניין במסמך, וחתמנו עליו".

פרק חדש: מכבי באר שבע

רוי: "אני בונה תכניות לטווח ארוך. במ.ס, התכניות נתקעו לי בבוגרים. שם הגעתי לפיק. עכשיו במכבי, נחתים את הילדים והם ישחקו בבוגרים שלנו. יש לי אג'נדה מאוד ברורה. אם ילד צריך לשחק אז הוא ישחק ברמה הכי גבוהה שאפשר. אני לא אחזיק ילד בליגה נמוכה, אם יש לו ביקוש לשחק בליגה יותר גבוהה. הילד לפני הכול. חשוב להציב את הילד לפנינו, אפילו לפני הכיס".

מה התפקיד שלך במכבי?

"ישבתי עם ראשי המועדון, ובנינו חלוקת תפקידים עם תחומי אחריות מאוד ברורים, מאוד נקודתיים, כדי שנשיג את המטרות שהצבנו לעצמינו. מי שיהיה אחראי בעונה הבאה לכל מה שקשור לבוגרים ולנוער זה ניר חזוט. בנוסף יהיו לנו מנהלים מקצועיים בחטיבה העליונה וגם בזו הנמוכה. הכול מאורגן, כולל מאמן שוערים, מאמן כושר ומאמן מנטלי. הבוגרים והנוער יהיו בנווה נוי עם ניר חזוט. אני עם שאר המחלקה בטאובל המחודש".

בהפועל באר שבע צריכים לדאוג?

"אני לא מסתכל במה שקורה בהפועל. אני שמח שבהפועל יהיו העונה קבוצות טרום (א', ב' ו-ג'), זה דבר טוב. שתהיה תחרות, שיהיה דרבי. תנו לילדים לשחק במקום לשלוח אותם לשכונה. במקום פעמיים בשבוע, שיתאמנו 4-3 פעמים. ילד צריך להתאמן. גם ככה הם יסתובבו בשכונה וישחקו כדורגל, אז שיעשו את זה עם מאמנים מקצועיים".

עובר עם הטרומים ממ.ס למכבי. רוי בן גרא | צילום: פרטי

עם איזה חזון אתה מגיע למכבי?

"להיות מחלקת הנוער הטובה בעיר. הולכים להיות דברים שלא היו עד עכשיו בדרום. עם חזון כלכלי אמיתי וראייה עתידית לכמה שנים טובות. ילדים בכיתות ג'-ד' יוחתמו. תהיה לנו רק קבוצת גיל אחת בכל שנתון – מטרום ג' עד נוער. קבוצה אחת איכותית, עם השחקנים הכי טובים והמאמנים הכי טובים, עם הצוות המקצועי מסביב הכי טוב. אני מאמין שתוך 6-5 שנים ניתן פייט להפועל בכל שנתון, ובגילאים הצעירים יותר כבר בעונה הקרובה. בטח לא יהיו תבוסות והם לא יהיו פייבוריטים".

האחים בן גרא לא שואפים להיות יום אחד בהפועל באר שבע?

רוי: "לי אישית אין חלום כזה. היו לי מהם הצעות בעבר".

שלומי: "אני, כאוהד של הפועל באר שבע, כן ראיתי את עצמי שם. כיום אני רחוק משם וטוב לי במקום שבו אני נמצא. בפנטזיה, אם הייתי יכול לבחור את האנשים שלי, להכתיב את החזון ולעשות זאת לטווח ארוך, אז למה לא? בסופו של דבר, כל מאמן רוצה לעבוד עם השחקנים הכי טובים שיש, ולא משנה הגיל שלהם. השנה למשל בחרתי לעבוד במ.ס עם טרום א' (בני 11) בגלל השחקנים הכישרוניים בקבוצה".

תתחרו אחד בשני?

רוי: "בוודאי".

שלומי: "זה יהיה אתגר אדיר בגלל שהוא עזב למכבי ועם הקבוצות הצעירות. יחד עם זאת, אני אומר לעצמי שיש לי הזדמנות לעשות דברים יותר טוב ממה שעשיתי עד עכשיו. אני היום במקום אחר, אני יותר מנוסה, רואה את התהליך קדימה".

"הוא" יותר טוב

לשאלה מי טוב יותר, עונים השניים בו זמנית – "הוא".

רוי: "אנחנו שונים אחד מהשני. כששיחקתי בילדים של הפועל באר שבע, חלמתי לשחק במכבי תל אביב, זה תמיד נראה לי יותר זוהר. נוצרה בבאר שבע סיטואציה שאם אתה לא בהפועל, אתה לא בעולם הכדורגל. אנחנו, כמי שרוצים לפתח כאן שחקני כדורגל מקומיים, צריכים לדאוג שיהיו 3 מועדונים חזקים, ששלושתם יהיו בצמרת הכדורגל. ואנחנו צריכים לסלול את הדרך. זה שקבוצות הנוער של מ.ס ומכבי משחקות בליגות הנמוכות, זה לא טוב, אתה צריך לשחק ברמות הגבוהות. בניגוד לשלומי שחולם להיות מאמן כדורגל, הכיוון שלי אחר, למרות שאני יודע שעד יומי האחרון אהיה על המגרש עם הילדים. אני מרגיש שאני מועיל בכל מה שקשור בפיתוח שחקנים מגיל צעיר, וראיה לכך שחקנים מובילים במחלקת הנוער של הפועל שגדלו אצלנו במ.ס, כמו איתי חזות וניב וקנין. זה נוטע בי את האמונה שאנחנו כן עושים דברים יפים ונכונים. השנה לקחתי אליפות עם ילדים ב' מרכז, אבל כאילו איבדתי 4 שנים מחיי. הלחץ במשחקים, ה-0:1 הקטן בדקה ה-80, זה לא בשבילי. תן לי את האימונים, היסודות, בדינמיקה גבוהה, באנרגיה טובה".

כמו בועז מאור?

"בדיוק. מורי ורבי. הוא עבד אתנו. היינו שותים בצימאון את כל מה שהוא יודע".

אות הערכה מניסים סספורטס | שלומי בן גרא | צילום ארכיון: שי מוגילבסקי

מי יברך את מי על הישגים טובים יותר בתום העונה הקרובה?

שלומי: "לי יש את המטרות שלי ולו את שלו. יש לו קבוצות שאם הוא לא לוקח איתן אליפות, זה כישלון, אז הלחץ עליו. בתחום שלי, אם אני אצליח להדביק את הפער ממנו תוך שלוש שנים זה יהיה הישג ענק, כמו גם להיות שווים להפועל ומכבי. זה לא גימיק חולף, הארכתי את החוזה שלי במ.ס ב-5 שנים, ואני קורא, בשנה החמישית ברציפות שאני באקדמיה לכדורגל, לילדי הדרום להגיע ולהשתתף בעונת אימונים בבית הספר לכדורגל שלנו, במחיר הזול ביותר (2,000 ₪), שכולל אימונים, ציוד וביטוח, במטרה להעניק הזדמנות אמתית לילדי הדרום".

רוי: "מבחינתנו, זו הזדמנות מצוינת לילדים לשחק. אם גטאצ'ו הגיע תוך שנה למכבי חיפה, אז הבמה שניתנת כאן מהווה קרש קפיצה מצוין לילדים. בשנה הבאה יהיו עוד 50-40 שחקנים שאנחנו לא מכירים שאני בטוח שיתקדמו ויתפתחו".

לסיום, ספרו קצת על המשפחה.

רוי: " אבא שלנו אלי, היה בעבר בלם בליגות הנמוכות (ערד, ירוחם, דימונה). הוא שיחק עד גיל 38. אני זוכר את עצמי בגיל 14 צופה במשחקים של אבא בערד. גדלנו בתוך זה. יש לנו גם אח צעיר, יוסף (27), שהוא הפרויקטור שלנו. ה'ריב' היחיד שהיה לי עם שלומי, היה על אימא שלנו לונה, ולמי היא תעזור, לשלומי או לי. בסוף התחלקנו. אימא הייתה סגנית מנהל לשכת העבודה, והיא מומחית בכל מה שקשור לארגון, סדר ואדמיניסטרציה. כל בוקר היא מתקשרת אלינו עם הלו"ז המסודר. אין אצלה בלת"ם (בלתי מתוכנן). גם אבא, פנסיונר ממכתשים, עובד אתנו ומסייע בכל הקשור לציוד, משק ואפסנאות, כך שכל המשפחה מגויסת להצלחת הפרויקטים שלנו בכדורגל".

(סייע בהכנת הכתבה: יוסי איטח)

כתבות נוספות

1

זרק את ההולטר והניף את הגביע

קבוצת הכדוריד של הפועל 'יוסי אברהמי' ערד, שהעפילה רק העונה לליגה הלאומית, הייתה רחוקה נקודה אחת מהעפלה היסטורית לליגת העל. זה לא מנע מהקפטן שלה, עוז חנדלי, לקבל אישור מהקרדיולוג לעלות לפרקט ולהניף עם חבריו את גביע המדינה ע"ש ברנר, כשהם מנצחים עם הבאזר את מכבי פ"ת. חכם מהו אומר? "כדי לשבור עוד שיאים, צריכים לייצר עוד שחקנים"

ספורט22 באפריל 2024    4 דקות
0

צעירים ושערים | מה נשתנה?

קבוצת הנוער של הפועל ב"ש צירפה לראשונה העונה שלושה ניצחונות, וחניכיו של גל ברשאן מתרחקים מהקו האדום. 2:2 לנוער מכבי עם המוליכה. נערים א' של הפועל חזרו לנצח. נערים ב' של מ.ס דימונה התאוששו מההפסד לאשקלון עם עשר מכות לרשת של צעירי רהט. חמישה מי יודע? – תשאלו את שתי קבוצות נערים ג' של מכבי ב"ש

ספורט22 באפריל 2024    4 דקות

כתיבת תגובה