ספורט

חדשות מתפרצות

12:08 / דיווח: כוחות המשטר הסורי הפציצו עם זרחן עיירה בפרברי אידליב

12:08 / 18 הרוגים בהתרסקות מסוק באתיופיה

12:08 / קרית מוצקין: פועל בן 17 נפצע בינוני במהלך עבודה וסובל מחבלות בגפיים

12:08 / מעצרו של עודד וייס, החשוד באונס שתי נשים, הוארך עד ליום ראשון

12:08 / דיווח: אבו מאזן יציג באו"ם אלטרנטיבה ל"עסקת המאה" של טראמפ

12:08 / בן 50 מהדרום הואשם באונס בתם של חבריו בעת שהייתה קטינה

12:08 / פועל כבן 30 נפצע בינוני לאחר שנפל עליו חפץ מגובה רב

11:08 / 200 ליטר סולר דלפו במפרץ אילת מגוררת אוניות של הנמל

11:08 / מחיר הדלק יעלה בלילה שבין שבת לראשון ויעמוד על 6.59 ש"ח לליטר

11:08 / שביתה בחברות אגד תעבורה וסופרבוס ביום ראשון הקרוב

11:08 / ליברמן: "הקרב הבא יכריע את עיצובה של סוריה"

10:08 / פרקליטו של הנאשם ברצח הכפול בנתניה: "מתמודד תקופה ארוכה עם מחלות נפש"

10:08 / שלושה הואשמו בהקמת מעבדת סמים בשרון

09:08 / רוסיה: 25 כלי שיט ו-30 מטוסים ייקחו חלק בתרגיל בים התיכון

09:08 / תינוק נכווה מחלב רותח ביישוב בשרון, מצבו בינוני

09:08 / בנק מזרחי טפחות רשם ירידה של 48% ברווחים ברבעון השני 2018

09:08 / ראשל"צ: פועל בן 33 נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה

08:08 / הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת תושבי שפרעם

08:08 / שני פלסטינים נעצרו עם 3 מטענים בכניסה לביהמ"ש הצבאי בשומרון

08:08 / רמטכ"ל צבא איראן: "האויב יסבול במידה וייצוא הנפט של איראן ייעצר"

08:08 / הרצח במרכז הגמילה בנתניה: החשוד הואשם ברצח כפול

07:08 / בעקבות משאית שעלתה באש: כביש 70 נחסם לתנועה מצומת שפייה לצומת בת שלמה

07:08 / ארדן: "מעריך שהבחירות יהיו במרץ, אין פתרון למשבר הגיוס כרגע"

06:08 / שני גברים נעצרו בנתב"ג כשברשותם 28 ליטר של "סם האונס"

באר שבע ברבע הגמר: "השמיים הם הגבול"

ספורט5 ביולי 2019    4 דקות
0

הפועל באר שבע חופים הביסה את תל אביב  1:5 והבטיחה את השתתפותה ברבע הגמר. הבעלים אייל קארו הבקיע ואמר: "אני בן 48 והשחקן המבוגר ביותר בליגה שהבקיע. אמרתי לעצמי שהעונה נשחק כמה דקות ונפרוש בכבוד"

באר שבע ברבע הגמר: "השמיים הם הגבול"
היסטוריה. הבעלים אייל קארו | צילום: אסף הופמן

קבוצת כדורגל החופים של הפועל באר שבע, עם הבעלים אייל קארו והמאמן אמיר אלקסלסי, הבטיחה את עלייתה לשלב רבע הגמר, לאחר ש"חגגה" על תל אביב, בתוצאה 1:5. בכך שחזרה באר שבע את הישגה מהעונה שעברה (באר שבע נוצחה בשנה שעברה ברבע הגמר בידי בית"ר ירושלים) וכעת היא תנסה להגיע עד לפיינל פור. לבאר שבע שמשחקת במסגרת בית א', יש במאזן הכללי שלושה ניצחונות והפסד.

למשחק היום (שישי) מול תל אביב, שנערך בחוף פולג בנתניה, "האדומים" מבירת הנגב, הופיעו להתמודדות כשהם במקום השלישי בבית א' ועם הקפטן אביתר אילוז, שרק חזר ממחנה האימונים בפולין של קבוצת הבוגרים של הפועל באר שבע מליגת העל, זאת בתוקף תפקידו כמנהל המועדון. יצוין כי אילוז לא עלה בהרכב. מי שנעדר מסגל הקבוצה היה הזר הבולגרי ומלך השערים שלה פיליפ פיליפוב, שנמצא עם נבחרת בולגריה במונדיאליטו (מונדיאל החופים).

מנגד תל אביב נמצאת במקום השישי והאחרון וללא נקודות.

יש רבע גמר. הפועל באר שבע חופים | צילום: אסף הופמן

כבר בשליש הראשון (בכל שליש משחקים 12 דקות), באר שבע נטלה את ההובלה. שתי דקות מהפתיחה, היה זה הזר הברזילאי ריידר וורקר, שכבש מבעיטה חופשית נהדרת מחצי מגרש. וורקר המשיך בכושר הנפלא שלו וכבש בשנית בדקה החמישית. בהמשך אביתר אילוז, שנכנס כמחליף הבקיע את השלישי, כשאפילו הבעלים אייל קארו נכנס לחול כשחקן פעיל עם הספרה 11 על הגב, אבל תל אביב הגיבה בשער מצמק מכדור חופשי 1:3 לבאר שבע בתום השליש הראשון.

שבע דקות בתוך בשליש השני, היה זה אדיר עטיה שהרשית בפצצה מרחוק ברגל שמאל והעלה את באר שבע ל-1:4. דקה לאחר מכן גם קארו נכנס לרשימת המבקיעים, בשער היסטורי 1:5.

רגע מרגש. עטיה ואילוז | צילום: אסף הופמן

בשליש האחרון, עלו לשחק בבאר שבע כל שחקני הסגל שלא זכו לקבל עד עכשיו דקות משחק ולא נכבשו שערים. בסיום, הודו השחקנים ואנשי הצוות לאוהדים שהגיעו לתמוך בקבוצה.

במחזור הבא תפגוש הפועל באר שבע את בית"ר מעלה אדומים, זאת במסגרת המחזור החמישי והאחרון של שלב הבתים. לאחר מכן תשחק הקבוצה בשלב רבע הגמר מול יריבה מבית ב' המקביל. בין היריבות האפשריות נמצאות בני כפר קאסם, עירוני ראש העין, בית"ר ירושלים, הפועל אשקלון והפועל חולון.

הבעלים אייל קארו אמר ל"שבע": "כבר מחדר ההלבשה הייתה הנחיה מצידנו שנהפוך את המשחק הזה למשהו שנהנה ממנו ולא נביא על עצמנו מתחים מיותרים שאנחנו מכניסים את עצמנו אליהם בכל משחק. רצינו לגמור את המשחק מוקדם, רצינו לתת לכולם לשחק וליהנות. היום באנו לתת משהו אחר וכך גם הייתה חלוקת הדקות בין כולם. השחקנים עובדים קשה באימונים ובמשחקים הקודמים לא הייתה הזדמנות לתת להם לשחק. הרגשנו כקבוצה. היום גם שיחק לראשונה המגן השמאלי יואל גנון שהצטרף אלינו לאחרונה".

קארו הוסיף, "אני שמח שעלינו לרבע הגמר זה כבר הישג. מכאן אנחנו רוצים לעבור ולהגיע לחצי הגמר ומשם השמיים הם הגבול. בסך הכל זה משחק אחד ויום אחד. אנחנו מסוגלים לעשות את זה ואין סיבה שלא נעשה את זה. אני רוצה כל הזמן לנצח ולשדרג את המערך שלנו. כרגע המאבק הוא על מיקום ומי תהיה היריבה ברבע הגמר. אין לי העדפה מי תהיה היריבה מהבית השני. ראינו במהלך הטורניר הזה שכל קבוצה פגיעה ויש לה נקודות תורפה. נקבל את מה שייצא ונמשיך הלאה".

על ההיעדרות של מלך השערים של הקבוצה הזר הבולגרי פיליפ פיליפוב, ציין קארו: "זה שהוא לא היה במשחק היום זה חסרון משמעותי. הוא היה במונדיאליטו עם נבחרת בולגריה. אני שמח שהיה מי שימלא את המקום שלו, ולראייה חלוקת השערים שהייתה. כבר במשחק הבא הוא יחזור".

לסיכום, קארו מספר על השער שכבש: "זה שהבקעתי שער זה בונוס נהדר. שברתי שיא. אני בן 48 והשחקן המבוגר ביותר בליגה שהבקיע בכדורגל חופים בישראל. זה שער ראשון שלי בקריירה בחופים. מבחינתי זה הישג קטן שנכניס אותו לארסנל".

לגלריה המלאה מהמשחק: לחצו כאן

כתבות נוספות

0

מסתמן: כסייפה נגד מיתר בפלייאוף

ליגה ג': מחזור לסיום העונה ותמונת הצמרת מתבהרת. ההכתרה הרשמית של מכבי ב"ש צפויה להיות בשלישי

ספורט14 באפריל 2024    דקה אחת
0

צעד קטן קדימה

רצף ניצחונות שני ל"שלושה" העונה, מעלה את האדומים מבירת הנגב מקום אחד בטבלה. שגיא יחזקאל ורוי חג'ג' הפכו את תוצאת המחצית מול מכבי נתניה. תיקו לצעירי רהט עם עלייה כפ"ס. הפסדים לנערים א' של הפועל ומכבי ב"ש. ניצחונות לנערים ב' של הפועל ומכבי ב"ש. נערים ג' של הפועל ניצחו, של מ.ס ומכבי ב"ש הפסידו. מחלקת הנוער של האדומים בדרך לאבד עוד כישרון

ספורט13 באפריל 2024    4 דקות

כתיבת תגובה