חדשות

בן 15 הסיע את אימו ברכב לבית הספר?

חדשות24 בינואר 2018    דקה אחת
0

בפעילות ממוקדת שערכו שוטרי משטרת ישראל נגד עבירות "בריונות כביש" וסיכון חיי משתמשי הדרך באזור הנגב נתפסו במהלך השבוע 12 נהגים שלא הוציאו כלל רישיון נהיגה, ביניהם קטין. אחד החשודים נתפס בפעם השלישית, נעצר לחקירה ובסיומה נכלא

בן 15 הסיע את אימו ברכב לבית הספר?
האם: "לא יודעת לנהוג" | צילום: אילוסטרציה

שוטרי התנועה והסיור במשטרת ישראל פעלו במהלך השבוע נגד נהגים המסכנים את ציבור משתמשי הדרך ו"אלו הרומסים את החוק באופן בוטה מאחר ונוהגים בכלי רכב, על אף שלא הוציאו רישיון נהיגה כלל".

בתוך כך, בפעילות שנערכה בגזרת הנגב, הצליחו השוטרים לשים ידם על 12 נהגים בלתי מורשים, מתוכם קטין כבן 15, שנתפס נוהג בסמוך לבית הספר ויחד אתו ברכב אמו, שטענה כי בנה נאלץ להסיע אותה למרפאה מאחר והיא לא חשה בטוב ולא יודעת לנהוג.

בנוסף, נעצר נהג בלתי מורשה זאת הפעם השלישית והועבר לחקירה שלאחריה נכלא. הנהג יובא בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

 

עוד במהלך השבוע, במסגרת הפעילות הממוקדת, נרשמו 160 דו"חות בעבירות חמורות המסכנות חיי אדם וכאלה המוגדרות כבריונות כביש, והורדו מהכביש בשל ליקויים חמורים, 28 כלי רכב שנבדקו על ידי בוחנים של  המשטרה או משרד התחבורה.

במשטרה ציינו: "נהגים שכאלו מסכנים את הציבור במעשיהם תוך איום ממשי על חיי אדם. פעילות זאת נועדה להגן על הציבור הנורמטיבי ולמנוע את סיכונו. אנו נמשיך לפעול לטובת האזרח ולמיצוי הדין עם פורעי חוק".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה