חדשות

הנהג "שם כאפה" לחייל

חדשות21 בינואר 2018    דקה אחת
0

נהג של חברת "דן באר שבע" סטר באלימות לחייל במדים, אותו סירב להסיע!

הנהג "שם כאפה" לחייל
הטלפון הנייד של החייל עף עד הקצה השני של האוטובוס | צילום: ארכיון "שבע", אילוסטרציה

אירוע אלימות חמור של נהג בחברת "דן באר שבע": בשעת צהריים מוקדמת של יום רביעי שעבר, ביקש חייל במדים, תושב בירת הנגב, לנסוע באוטובוס בקו 13 של החברה, כשהוא נושא עימו ארבעה שקים של אוכל לכלבים. משום מה, נהג האוטובוס סירב לאפשר לחייל לנסוע בקו עם המשא שעימו.

החייל המופתע תמה מדוע הדבר איננו מתאפשר לו, כפי שמתאפשר לו בכל נסיעה עירונית אחרת, ובתגובה קם הנהג ממקום מושבו, ו"שם לו כאפה", כפי שנמסר מנוכחים למעמד הלא פשוט. כתוצאה מהמכה העזה, עף הטלפון הנייד של החייל עד הקצה השני של האוטובוס.

באופן לא ממש מובן מאליו, החייל לא הגיב פיזית לאלימות הנהג הבלתי מתקבלת על הדעת, ובחר במקום זאת להזמין את המשטרה. שוטר, שהגיע למקום, בו חנה האוטובוס, הציע לחייל להגיש תלונה במשטרה נגד הנהג.

בינתיים, הנהג שהחל להבין את חומרת מעשיו, הציע לחייל את עזרתו בהעלאת שקי האוכל לכלבים. החייל הודה לנהג על המחווה האנושית, אך הדגיש שהדבר לא ימנע ממנו להתלונן נגד הנהג. התשובה, שקיבל החייל לדבריו, היה מטר קללות על קרובי וקרובות משפחתו, הקשורים למקצועות עתיקים למיניהם…

 

תגובת "דן" באר שבע: "דן באר שבע רואה את המקרה בחומרה רבה. הנהג זומן לבירור ושימוע".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה