חדשות

אוהד מונדר בן ה-9 יציין מחר את יום הולדתו בשבי החמאס

חדשות22 באוקטובר 2023    דקה אחת
0

יעל ארד יו"ר הוועד האולימפי בישראל ושחקני הפועל באר שבע' מתייצבים לצד אוהד מונדר, שיציין מחר יום הולדת 9, זאת כשהוא נמצא בשבי החמאס

אוהד מונדר בן ה-9 יציין מחר את יום הולדתו בשבי החמאס

אוהד מונדר בן ה-9, שנחטף בידי החמאס בשבת השחורה, הוא חובב ספורט, וכעת יעל ארד ושחקני הפועל באר שבע, שהוא מעריץ מתפללים לחזרתו ובירכו אותו ליום ההולדת שיחול מחר (שני).

אוהד מונדר הוא בנה היחיד של קרן מונדר (54) מורה לכדורעף. השניים הגיעו מכפר סבא לקיבוץ ניר עוז, לבקר את סבא אברהם ואת סבתא רותי. מאז אותה שבת בבוקר, ארבעתם נעדרים.

הדוד רועי נרצח. מחר יחגוג אוהד יום הולדת 9, ותושבי האזור מתבקשים לתלות בלון עבורו.

יעל ארד יו"ר הוועד האולימפי בישראל: "אוהד היקר, יכולים לפגוע לנו בגוף, אבל בנפש וברוח אף אחד לא יפגע בך. כאוהד ספורט אני יודעת שיש לך כוחות פנימיים לשמור על עצמך ולהיות חזק בשביל ההורים והמשפחה. מזל טוב ליום הולדת, אוהבים אותך ומחכים לך".

"אוהד היקר, שמור על עצמך", אמר אליניב ברדה, "אנחנו מתפללים שתחזור אלינו בשלום, תחזיק מעמד, אוהבים אותך".

אלון תורג'מן בירך, ואמר: "אוהדי המלך, הגיבור. אני רוצה לשלוח לך חיבוקים ונשיקות. אני מתפלל עד עמקי נשמתי שתחזור אלינו כמה שיותר מהר. בריא ושלם ושמח. אני מבטיח לך באופן אישי שברגע שתחזור אעשה כל מה שתרצה כדי לעשות לך שמח ולחגוג לך יום הולדת כמו שרק אתה היית רוצה. אני אוהב אותך ושולח חיבוקים ונשיקות, מתפלל בכל יום שתחזור כמה שיותר מהר".

"אוהדי היקר, אני רוצה לאחל לך המון מזל טוב ליום הולדת 9", אמר רועי גורדנה, "הרבה אושר, בריאות, הצלחה ושתחזור אלינו ולמשפחה כמה שיותר מהר. שאתה והמשפחה שלך תהיו שמחים ומאושרים, בקרוב המלחמה הזאת תסתיים בעזרת השם וננצח. כל החטופים יחזרו הביתה, אני רוצה לאחל לך את כל הטוב ולהגיד שאני אוהב אותך מאוד. מקווה שנדע ימים טובים יותר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה