חדשות

רובים ואקדחים נתפסו במבצע של משטרת ישראל וכוחות מגב

חדשות15 ביוני 2021    דקה אחת
0

לוחמי משטרת ישראל ומשמר הגבול, בשיתוף כוחות צה״ל והמערך האווירי של משטרת ישראל סיכלו אתמול בלילה הברחה של אמצעי לחימה מגבול ירדן

רובים ואקדחים נתפסו במבצע של משטרת ישראל וכוחות מגב

שלושת המבריחים נעצרו ובחיפוש עליהם נתפסו: 10 רובי קלאצ'ניקוב, 5 רובי צלפים, 2 רובי m16, ו-4 אקדחים.היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

לוחמי יחידת מג״ן הפועלים לסיכול הברחות מגבולות הדרום עם מצרים וירדן סיכלו אתמול בשיתוף לוחמי ימ"ס של משמר הגבול וכוחות צה״ל והמערך האווירי של משטרת ישראל הברחת אמל"ח מגבול ירדן, במהלך הפעילות נתפסו למעלה מ-20 כלי נשק שונים ביניהם רובי צלפים ותתי מקלעים אשר יועדו להפצה בתוך הארץ ובשטחי איו"ש. שלושת המבריחים אשר ניסו להימלט מהכוחות נעצרו בתום מרדף ממושך של הכוחות בסמוך לגדר הגבול ובעומק השטח, במהלך הפעילות נפצעו מירי לוחם מילואים ואחד המבריחים מירי שבוצע בפעילות ואלה פונו לביה"ח סורוקה.
שאר העצורים הועברו ליחידת מג״ן לחקירה והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

אך לפני מספר שבועות סיכלה היחידה 2 ניסיונות הברחה נוספים של עשרות רובים ואקדחים מגבול ירדן אשר אף הם יועדו על פי ההערכה להפצה בארץ ובגדה ואשר יועדו לשימושים פליליים ולפח"ע.

משטרת ישראל תמשיך את פעילותה במישור הגלוי והסמוי תוך שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשותה, על מנת לסכל הברחות מכל סוג שהוא

כתבות נוספות בחדשות

0

לילות רמדאן 2024 יוצא לדרך

זו השנה העשירית שמסורת לילות רמאדן יתקיים בעיר רהט

חדשות13 במרץ 2024    2 דקות
0

המורשת של בכור

אימו של בכור סויד ז"ל, בוגר מגמת אדריכלות נוף בבית הספר לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש שנרצח בשבעה באוקטובר, קיבלה בטקס מרגש את הדיפלומה של בנה

חדשות10 במרץ 2024    4 דקות

כתיבת תגובה