חדשות

כתב אישום נגד הנהגת שדרסה למוות את ניקול קבסה ז"ל

חדשות24 במאי 2020    דקה אחת
0

קבסה נהרגה לאחר שחצתה במעבר חציה באופקים ונפגעה ברכב שעל פי החשד לא עצר בתמרור עצור

כתב אישום נגד הנהגת שדרסה למוות את ניקול קבסה ז"ל
ניקול קבסה ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט לתעבורה בב"ש כתב אישום נגד נהגת בת 24, אשר גרמה למותה של הולכת רגל ניקול קבסה ז"ל (55), עת חצתה את הכביש במעבר חציה באופקים.  על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד עמית גינת, בתאריך 1.11.19 בשעות הבוקר, עת נהגה הנאשמת ברכבה באופקים, לא צייתה לתמרור "עצור" בצומת ופגעה עם חזית רכבה בהולכת רגל, אשר חצתה את הכביש במעבר חצייה, וכתוצאה מכך גרמה למותה המיידי. כתב האישום מייחס לנאשמת ביצוע עבירות של גרימת מוות ברשלנות ואי ציות לתמרור. הפרקליטות מבקשת לפסול את רשיון הנהיגה של הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה