חדשות

בדיקות הקורונה של דיירי בית האבות משען חזרו

חדשות24 במאי 2020    דקה אחת
0

על פי הודעת בית האבות הצוות וכלל הדיירים יצאו שליליים לקורונה מלבד דיירת אחת שבדיקתה גבולית

בדיקות הקורונה של דיירי בית האבות משען חזרו
משען. צילום: עיתון שבע

בדיקות הקורונה של דיירי בית האבות משען שבוצעו אתמול חזרו. בהודעה שפרסמו בבית האבות למשפחות הדיירים נכתב, " משפחות יקרות. לפני זמן קצר קבלנו את תוצאות הבדיקות שנערכו אמש לכלל הדיירים ואנשי הצוות. לשמחתנו כל הדיירים ואנשי הצוות נקיים מהנגיף. דיירת אחת מהמחלקה הסיעודית דווחה כחיובית גבולית ובדיקה נוספת תיערך לה בעוד 72 שעות. מדובר בדיירת שהייתה בעבר הרחוק חיובית ולאחר מכן נמצאה נקייה בשתי בדיקות רציפות. הדיירת כמו כל דיירי המחלקה הסיעודית שוהה לבד בחדרה. צעדי הבידוד ומניעת ביקורים יימשכו במחלקה הסיעודית. גם צעדי מיגון הצוות והזהירות יימשכו כפי שהיה עד כה"

כאמור, בשישי פונתה דיירת מהמחלקה הסיעודית בבית האבות לבית החולים סורוקה לאחר שישה ברע. שם נתגלה כי חלתה בקורונה בבית החולים סורוקה מסרו כי, "בבדיקות חוזרות שבוצעו היום לדיירת בת  ה – 87 מבית האבות משען בבאר שבע, התקבלו תוצאות שליליות.
בית האבות עודכן בנושא. היא נשארת באשפוז ומטופלת בהתאם למצבה הרפואי".

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה