חדשות

יזמות בעולם המרוצים

חדשות23 בינואר 2020    דקה אחת
0

בני נוער מהדרום במפגש עם סטארט-אפ ישראלי שהולך לכבוש את עולם מרוצי הפורמולה

יזמות בעולם המרוצים
"האג'נדה היזמית של האוניברסיטה". מימין לשמאל, פליצ'נסקי, פלוטניק, גביש וצארום | צילום: לירן אוזן, FREEZE

עמותת "יוניסטרים", המקדמת יזמות עסקית וחברתית בקרב בני נוער בפריפריה בעזרת 21 מסניפיה הפרוסים ברחבי הארץ, ערכה באחרונה מפגש באוניברסיטת בן גוריון תחת הכותרת "חדשנות בעולם המרוצים". ל"שבע" נמסר, שבמסגרת האירוע הרצה תמיר פליצ'נסקי (מייסד ומנכ"ל חברת המרוצים GRIIIP ובוגר האוניברסיטה), בפני החניכים אודות הסטארט-אפ שהקים: מכונית המרוץ הישראלית שפיתח, 1G, והחלום לכבוש את עולם מרוצי הפורמולה.

פליצ'נסקי הפתיע את חניכי "יוניסטרים", והגיע להרצאה עם מכונית מרוץ. בכנס חשפה GRIIIP את תוכניתה לפתח רכב מרוץ חשמלי שמעבר להשתתפות במרוצים, ישמש גם כמדגים טכנולוגי עבור חברות מהתעשייה המקומית. אל האירוע הצטרף איש העסקים והיזם אוהד פלוטניק, המתנדב גם הוא עם חניכי העמותה.

רוני צארום (יו"ר ומייסד עמותת "יוניסטרים"): "'יוניסטרים' נוסדה במטרה להעניק לכל נער ונערה בפריפריה הישראלית הזדמנות שווה בחיים דרך כלים של יזמות עסקית וחדשנות. אנו מאמינים שלכל ילד יש את הזכות לחלום. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אוניברסיטת בן גוריון, ומקווים לשיתופי פעולה נוספים".

פליצ'נסקי: "כלי רכב מרוץ, מעבר להיותם מערכת הנדסית מורכבת ומתקדמת, מהווים תחום מרגש וסוחף וגורם משיכה עבור צעירים להיחשף ולהתקרב לתחומי ההנדסה והטכנולוגיה. אני מאמין שההזדמנות להשתלב בתעשייה כזו בארץ תמשוך בני נוער רבים, ותעניק להם ערכים של מקצוענות, עבודת צוות, דיוק, סקרנות, שאיפה לניצחון ואמונה שהכל אפשרי, אם מתמידים ולא מוותרים".

דנה גביש פרידמן (מנהלת היזמות באוניברסיטה): "אוניברסיטת בן גוריון חרטה על דגלה את החינוך ליזמות כאחד התחומים המובילים להשראה ולמצוינות. במסגרת זו, היא הקימה את מרכז יזמות 360, המכשיר ומעניק כלים ליזמות לסטודנטים ולחברי הסגל. ארגון 'יוניסטרים', המקדם חינוך ליזמות בקרב בני נוער בפריפריה, משתלב היטב באג'נדה היזמית של האוניברסיטה, ואנו שמחים להמשיך לתמוך בפעילותו החשובה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה