חדשות

ערד השנייה באירוח

חדשות23 בינואר 2020    2 דקות
0

אתר "בוקינג קום" קבע שערד היא העיר המזמינה ביותר בתחום התיירות באזור הדרום, ובמקום השני בישראל, כאשר היא משאירה מאחור ערים תיירותיות גדולות כמו תל אביב, ירושלים וחיפה.

ערד השנייה באירוח
נוף מרהיב. מצפור ליד ערד | צילום: איל תמיר

גאווה דרומית ישראלית: אתר התיירות הפופולרי ביותר בעולם "בוקינג קום", דירג את העיר ערד במקום השני בארץ, כעיר המארחת והמזמינה בישראל ובמקום הראשון במרחב דרום. ל"שבע" נמסר, שערד קיבלה באתר התיירות ציון גבוה, והשאירה אבק לערים תיירותיות נחשבות, כמו תל אביב, ירושלים וחיפה.

ערד נהנית מנכסי טבע מדבריים, וכל העת מתקיימים פיתוח ובנייה, המתחברים לנוף ולסביבה, למשל פיתוח טיילת "מואב" המסתיימת במצפור עם נוף מרהיב למדבר יהודה, הרי מואב וים המלח. בנוסף, מנהלת העיר ערד שנים מאבק עיקש למען שמירה על שטחים פתוחים, אם זה במלחמה מול פרויקט הקמת מכרה לכריית פוספטים ואם זה בהתנגדות רבתי לבניית פרויקטים למגורים כמו אלה של "מחיר למשתכן" והסכמי גג על חשבון שטחים פתוחים.

אנה סנדלר (רכזת תחום התיירות בעיריית ערד) ציינה שבשנתיים האחרונות נמצא תחום המלונאות והצימרים בערד בפריחה; תושבים הבינו שהנוף המדברי בעיר הוא חלון הזדמנויות ליזמויות תיירותיות בתחום הלינה והקולינריה: "כיום, יש בערד יותר מ-1,500 מיטות אירוח, וכל העת אנו יוזמים פרויקטים קהילתיים ותיירותיים; רק באחרונה, חנכנו מיזם בהובלה של מחלקת התיירות של ערד הנקרא 'חלונות במדבר', ומציע קהילת מארחים בבתי אמנים ברחבי העיר".

עו"ד ניסן בן חמו (ראש הרשות) התייחס לדירוג של אתר "בוקינג קום" ולפריחתה של ערד בתיירות ונדל"ן: "אם לפני 4 שנים היו אומרים לי שאלה יהיו הכותרות בעיתונות הארצית, הייתי מחייך בנימוס, כי גם אני הייתי קצת סקפטי לגבי פרק הזמן הדרוש לחולל את השינוי. השינוי הגדול ביותר חל במצב התודעתי שלנו, ההבנה שאנחנו חיים באחד המקומות היפים בארץ, עם קהילה חמה ועוטפת, והכי חשוב שאנו חיים פה מתוך בחירה, ולא מתוך אילוץ. השילוב של חזון עירוני ברור, הבשלה של פרויקטים רבים שעבדנו עליהם והכרה בעבודה הקשה שלנו כגון קבלת פרסי חינוך ארצי, ניהול פיננסי מצטיין, קליטת עלייה, העיר 'הירוקה' ושלל פרסי הצטיינות אישיים של בעלי תפקידים, כל אלה יצרו הלכה למעשה מציאות חדשה בעיר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה