חדשות

ערערה בנגב בוערת

חדשות15 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

סכסוך משפחות אלים ביישוב הבדואי אילץ את משטרת מרחב הנגב להשתמש בכוחות משטרה רבים לצורך השלטת סדר

ערערה בנגב בוערת
חומרי הבעירה. בקבוקי התבערה שנתפסו | צילום: דוברות המשטרה

כוחות משטרה רבים של משטרת מרחב הנגב פועלים בימים האחרונים להשבת הסדר בתגרה וסכסוך משפחתי בערערה בנגב. ל"שבע" נמסר, שבמשטרת המרחב התקבל בליל יום שישי האחרון דיווח אודות תגרה וסכסוך משפחתי תוך שימוש באלימות ביישוב הבדואי, ומאוחר יותר הגיע דיווח משלים על פציעה לפי החשד של אחד המעורבים.

שוטרים רבים הוזעקו למקום, ותוך ביצוע פעולות להשלטת סדר, עצרו במהלך אותו לילה 9 חשודים, ובחיפוש בחצר בית נתפס כלי ירייה מאולתר. החשודים הובאו במוצ"ש לבית המשפט, שהאריך את מעצרם של 2, בחשד לביצוע עבירות אחזקת נשק וירי שלא כדין ומעורבות בקטטה, ושחרר את שאר החשודים בתנאים מגבילים בהפקדות כספיות והרחקה מהיישוב.

כהמשך לפעילות אכיפת הסדר של משטרת מרחב הנגב, נעשו היום (ראשון) לפנות בוקר מעצרים של 12 חשודים נוספים במעורבות באירוע. במהלך החיפושים במתחמים של החשודים המעורבים, נתפסו 20 בקבוקים שלפי החשד הוכנו כבקבוקי תבערה. החשודים יובאו במהלך היום לבית המשפט השלום בבאר שבע.

במשטרה מציינים, ש"משטרת ישראל מנהלת מאבק עיקש בנגע האלימות והנשק הלא חוקי, ופועלת להרחקת החשודים מהמרחב הציבורי. פעולות האכיפה ביישוב יימשכו ככל שיידרש, והכל למען ביטחון האזרח הנורמטיבי שומר החוק".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה