חדשות

אחד מהתוקפים בפיצרייה בב"ש נעצר

חדשות15 בדצמבר 2019    דקה אחת
0

מעצרו של צעיר מלקייה החשוד במעורבות בקטטה הוארך עד יום רביעי השבוע

אחד מהתוקפים בפיצרייה בב"ש נעצר
| צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

שוטרי מרחב הנגב במשטרה עצרו ביום שישי האחרון חשוד בתקיפה בפיצרייה שבמרכז אורן בבאר שבע.

ל"שבע" נמסר, שביום שלישי שעבר (ה-10 בחודש) התקבל בשעת ערב דיווח במשטרה על קטטה במרכז המסחרי בין מספר צעירים, במהלכה נזקקו 2 מהם לטיפול רפואי.

שוטרים שהגיעו למקום פתחו בסריקות, ונפתחה חקירה. בפעילות שוטרי המרחב, נודעה זהותו של אחד החשודים במעשה, וביום שישי האחרון סמוך ל-22:00 אותר במרכז מסחרי תושב לקיה בן 25, ונעצר. החשוד הובא במוצ"ש לדיון בבית המשפט, ומעצרו הוארך עד יום רביעי השבוע ה-18 בחודש, זאת בחשד לתקיפה הגורמת חבלה של ממש.

במשטרה מדגישים: "משטרת ישראל מנהלת מאבק עיקש בנגע האלימות, תוך איתור חשודים והרחקתם מהמרחב הציבורי למען ביטחון הציבור הנורמטיבי שומר החוק".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה