חדשות

מרוסיה באהבה

חדשות4 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

גליה יונין (רכזת הוראת הרוסית במקיף אמי"ת באר שבע) זכתה בתעודת הוקרה מטעם שגרירות רוסיה בישראל

מרוסיה באהבה
כבוד למקיף אמי"ת באר שבע. קבלת התעודה | צילום: יוליה פומין

שגרירות רוסיה בישראל העניקה באחרונה תעודת הוקרה לגליה יונין (רכזת הוראת הרוסית במקיף אמי"ת באר שבע), על תרומתה לעידוד החיבור התרבותי בין רוסיה לישראל וקידום לימוד השפה הרוסית.

ל"שבע" נמסר, שמבין כל המורים להוראת הספרות והשפה הרוסית בארץ נבחרה יונין ממקיף אמי"ת לצידה של מפקחת הוראת הרוסית במשרד החינוך מריה וויניאר לקבל אות הצטיינות מטעם השגרירות בטקס שנערך במשרדים התל אביביים של שגרירות רוסיה.

בתעודת ההצטיינות נכתב בין השאר, שהאות ניתן למורה מבירת הנגב "על פעילות אקטיבית לקידום ופיתוח קשרים חברתיים וציבוריים בינלאומיים ולעידוד למידת השפה רוסית מעבר לים".

יונין מובילה את מגמת לימודי הרוסית במקיף אמי"ת מאז עלייתה ארצה ב-1992. מלבד הצלחה מרשימה בבחינת הבגרות ברוסית, זוכים תלמידיה מדי שנה במקומות הראשונים באולימפיאדה הרוסית הבינלאומית, אותה היא מלווה מטעם משרד החינוך.

במקביל ממונה יונין על קליטת עולים מורים במחוז דרום במשרד. במסגרת תפקיד זה, היא יצאה מספר פעמים לשליחות באוקראינה ורוסיה, במטרה לקדם עלייה ארצה של מורים, ולשלבם במערכת החינוך הישראלית.

צוריאל רובינס (מנהל המקיף): "מסירותה של גליה לתלמידיה ושאיפתה לקדם כל אחד ואחת מהם להצלחה הם דוגמה ומופת למורה הרואה בעבודת ההוראה שליחות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה