חדשות

הפדרציה תרמה רכב מתקדם לעיריית באר שבע

חדשות4 בנובמבר 2019    דקה אחת
0

פדרציית מונטריאול ושותפות באר שבע ובני שמעון העבירו לעירייה את הרכב לסיוע במקרי חירום ביטחוניים

הפדרציה תרמה רכב מתקדם לעיריית באר שבע
"שותפות של אמת". אירוע התרומה | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

טקס חגיגי במעמד ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' וחברי ועדת ההיגוי של פדרציית מונטריאול התקיים באחרונה במתחם בניין העירייה, ובמסגרתו תרמו הפדרציה ושותפות באר שבע בני שמעון רכב חירום מתקדם לשימוש הרשות. ל"שבע" נמסר, שהרכב מכיל חיישנים וציוד אלקטרוני מתקדם לסיוע במקרי חירום ביטחוניים ובריאותיים בשטח, ותרומתו היא אחד הלקחים של ועדת ההיגוי ממבצע "צוק איתן".

לפני האירוע, בו השתתפו גם אריה לוי (מנכ"ל מגבית קנדה בישראל ונציג פדרציית מונטריאול בבאר שבע ובני שמעון) וראשי השותפות שגיא לנגר ורקל פריימל, ביקרו בטרם הגיעו ארצה חברי ועדת ההיגוי של הפדרציה באוקראינה, שם התרשמו מהפעילויות השוטפות המתקיימות בקהילה היהודית בקייב, והכירו את השליחים הפועלים במדינה. החברים סיירו בבירת הנגב, בין היתר בעיר העתיקה, וסיימו כאמור בטקס החגיגי במשכן העירייה.

דנילוביץ' אמר באירוע: "אנו מודים למשפחה שלנו ממונטריאול; באר שבע זכתה לשותפות של אמת, והשותפות הזו סייעה לבאר שבע להתפתח ולהגיע לאן שהיא הגיעה היום. העוגן שלנו זה האנשים שנמצאים פה, ואני מודה לכם מעומק ליבי על המחויבות שלכם. היום, אנחנו חונכים את הרכב לשעת חירום, וזה מראה על כמה שאכפת לכם מאיתנו וכמה אתם מושיטים יד לאורך כל הדרך, ואנו משיבים לכם, כמו תמיד בחיבוק חם בחזרה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה