חדשות

שנת משפט חדשה עם יו"ר מחוז חדש

חדשות18 בספטמבר 2019    2 דקות
0

עוה"ד במחוז הדרום נפרדו מעו"ד דני אליגון מבאר שבע, ובירכו את יו"ר המחוז החדש עו"ד אלעד דנוך מאשקלון

שנת משפט חדשה עם יו"ר מחוז חדש
ברוך הנכנס. ראשון משמאל, עו"ד אלעד דנוך | צילום: יוחאי בן נעים

בטקס פתיחת שנת המשפט של מחוז הדרום, שהתקיים באחרונה במשמר הנגב, בנוכחות מאות עורכות ועורכי דין ובני ובנות זוגן וזוגם, דיבר ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', על חשיבותה של היערכות המדינה לקראת שנת ה-100 להקמתה, תוך מתן תשומת לב מיוחדת להתיישבות ולפיתוח הנגב.

ל"שבע" נמסר, שדנילוביץ' החמיא ליו"ר המחוז החדש בלשכה עו"ד אלעד דנוך מאשקלון, אמר עליו שהוא "צעיר ונמרץ", ואיחל לו הצלחה בתפקידו החדש. ראש העירייה הודה שהצליח לתמרן בערב המיוחד בין 6 אירועים, כולל יציאה לדייט (…), והודה ליו"ר היוצא עו"ד דני אליגון על תרומתו.

ראש לשכת עוה"ד, עו"ד אבי חימי, בירך את שר המשפטים אמיר אוחנה על החלטתו לדחות את יישום תקנות סד"א (סדר דין אזרחי) החדשות לספטמבר 2020. "אני רוצה לאחל הצלחה מעמקי ליבי למי שנבחר באחרונה ליו"ר המחוז; אלעד יקירי, אתה מוכשר, דינמי, נמרץ. אני מאמין ביכולות שלך להצעיד את המחוז להישגים, רבים ובעיקר להיות האבא של עוה"ד במחוז כולו".

נשיאת בית המשפט המחוזי בבירת הנגב, השופטת רויטל כץ יפה, הדגישה: "המערכת חשובה לכולנו, וכולנו חייבים להגן עליה מבפנים ומבחוץ. אני מקווה שנראה עמידה איתנה של לשכת עוה"ד לצידה של מערכת המשפט. אני מאחלת הצלחה לראש הלשכה הנכנס, עו"ד אבי חימי, שנבחר בתקופות סוערות, ואני בטוחה שאם צלחת את ההופעות בהיכל המשפט שלי, תצליח גם כאן". ליו"ר הנבחר בדרום, עו"ד דנוך, אמרה השופטת: "לשכתי פתוחה בפניך. הצלחתך היא הצלחתנו".

נשיאת בתי המשפט השלום השופטת אבירה אשקלוני, הביעה תקווה ששיתוף הפעולה היציב בין המחוז למערכת המשפט בדרום יימשך בצורה פורה ומשמעותית, ונשיא בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע השופט שמואל טננבוים, איחל לכולם שנת משפט מוצלחת.

במהלך האירוע, בו הופיעו להקת "שלווה" והסטנד-אפיסט שלום אסיאג, ו-4 עמותות וולונטריות דוכני מכירה והסברה על פעילותן למען הקהילה, נערך טקס פרידה מיוחד מעו"ד אליגון, בתום 16 שנות פעילות, 12 מתוכן כיו"ר המחוז. יו"ר המחוז הנכנס דנוך העלה את המהפכות הדיגיטליות והמקצועיות שכבר החלו במחוז הדרום, בשימת דגש על הגישה הדמוקרטית בבחירת נושאי ימי העיון והכנסים ומיקום הכנס השנתי המחוזי בידי חברי המחוז עצמם.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה