חדשות

באים לשמח חולים ב"סורוקה"

חדשות17 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

תלמידים בישיבת "בני עקיבא אהל שלמה" בבאר שבע משתתפים בפרויקט "מהפכה של שמחה" בבית החולים

באים לשמח חולים ב"סורוקה"
"אנחנו מגיעים עם כינור, קלרינט, דרבוקות וזמרים". פעילות "מהפכה של שמחה" בבאר שבע | צילום: באדיבות מרכז ישיבות "בני עקיבא"

גם השנה, מצטרפת ישיבת "בני עקיבא אהל שלמה" בבאר שבע לפרויקט המיוחד "מהפכה של שמחה", הדואג לביקורים לאורך השנה בבתי החולים בארץ. ל"שבע" נמסר, שבכל שבוע, מגיעים תלמידי הישיבה לבית החולים "סורוקה" עם כלי נגינה מגוונים, שרים ומרקידים את המאושפזים במקום, זאת כדי להפוך את השהות שלהם בבית החולים ליותר נעימה.

"מהפכה של שמחה" התחיל בנער בן 19.5 שחילק ממתקים בבתי חולים, והפך את ההתנדבות שלו ליוזמה חברתית שמטרתה לשמח חולים בבתי החולים השונים בארץ. היוזמה לא נעלמה מעיני ישיבת "בני עקיבא" בבאר שבע, ויחד עם עוד מספר צעירים מרחבי האזור, מגיעים תלמידים בישיבה לשמח את המאושפזים במחלקות ילדים, שיקום ועוד ב"סורוקה". הפעילות מתקיימת באופן שבועי בבית החולים, לרוב בימי חמישי או שישי, כשבזמן הזה התלמידים מרקידים, שרים ועושים שמח כמה שניתן למען החולים.

אחיה פיניש, תלמיד י"א ב"אהל שלמה" מספר על התחושות בהתנדבות: "אנחנו מגיעים עם כינור, קלרינט, דרבוקות וזמרים, עוברים במחלקות השונות, ומנסים לחזק כמה שניתן את המאושפזים. הם כל כך שמחים שאנו באים, שזה באמת שווה, והכל וממלא אותנו בכל פעם מחדש".

כתבות נוספות בחדשות

0

המורשת של בכור

אימו של בכור סויד ז"ל, בוגר מגמת אדריכלות נוף בבית הספר לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש שנרצח בשבעה באוקטובר, קיבלה בטקס מרגש את הדיפלומה של בנה

חדשות10 במרץ 2024    4 דקות
0

מעל ל3000 שוטרים יאבטחו את הבחירות במחוז...

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין

חדשות27 בפברואר 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה