חדשות

שכונת סטודנטים

חדשות3 ביולי 2019    דקה אחת
0

שכונה ד' בבאר שבע משנה את פניה, ומתמלאת בסטודנטים הפועלים גם במרכז הקהילתי "פאני קפלן"

שכונת סטודנטים
צורך חוצה דורות. המפגש האחרון | צילום: "עמידר"

קשר מיוחד בין סטודנטים לתושבים ותיקים מתקיים בימים אלה במרכז הקהילתי "פאני קפלן" שבשכונה ד' בבאר שבע, זאת במסגרת מפגשים בינ-דוריים. ל"שבע" נמסר, שהשכונה הוותיקה מתמלאת בשנים האחרונות בסטודנטים המכניסים אליה רוח צעירה בעזרת פעילויות שנערכות ב"פאני קפלן" בשיתוף חברת "עמידר" וקבוצת הסטודנטים "בוחרים מחר" דרך "הסוכנות היהודית", אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בן גוריון וקהילת "ארץ עיר".

לא מכבר, נערך במרכז האירוע האחרון של "מפגש דורות", ביוזמת משרד הבינוי והשיכון, אגף קשרי קהילה ב"עמידר" וחברת "כיוונים". המפגש סגר את סדרת האירועים השנתית בין תושבים צעירים לוותיקים בשכונה ד'. 60 סטודנטים ונשים בנות גיל הזהב פתחו את המפגש במשחק היכרות, ולאחריו בישלו ארוחה חלבית. כל המשתתפים נהנו מהארוחה המשותפת. ובהמשך בנות הגיל השלישי אף פינקו את הסטודנטים בחליטות צמחי תבלין וספינג'ים.

עדי עמרם, מנהלת "פאני קפלן": "'מפגש דורות' קרם עור וגידים לאחר שזיהינו את הצורך בקרב ותיקי השכונה ואת הרצון של הסטודנטים השוכרים דירות ב-ד' לתרום ולהרגיש את תחושת הבית והמשפחתיות. משכך, החלטנו ליזום בשנה האחרונה שלל מפגשים בינ-דוריים בין סטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון לתושבי השכונה הוותיקים. אחת הפעילויות הייתה 'מפגש דורות', סדרת אירועים בינ-דורית שהתקיימה אחת לחודשיים, בה סטודנטים ובנות הגיל השלישי נפגשו לפעילות מגבשת, והכינו יחדיו מאכלים אותנטיים דרך 'מתכונים של פעם', ולאחר מכן נהנו מהארוחה המשותפת. בסוף המפגש חילקה דבורה דוד (רכזת הגיל השלישי במרכז) לכל המשתתפים את 'ספר המתכונים של מפגש דורות', המסכם את סדרת המפגשים והמתכונים, ומעביר בין דפיו מעט מאווירת המפגשים".

פאני שמשי, מנהלת קשרי קהילה ב"עמידר" מחוז דרום: "פעילות 'מפגש דורות' מסתיימת בהצלחה, ואני נרגשת לראות את היחסים שנרקמו בין הסטודנטים לתושבים הוותיקים בשכונה ד'. החיבור הייחודי והמפגש הבינ-דורי יוצר קשרים חדשים בשכונה. אני מודה לכל השותפים שלנו לדרך בפעילות הזו, ובמיוחד לאגודת הסטודנטים של אוניברסיטת באר שבע ומרכז 'פאני קפלן'".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה