חדשות

עבריין המין מנתיבות חשוד בהפרת חוק ההגנה מעברייני מין

חדשות3 ביולי 2019    דקה אחת
0

לפי החשד, התקשר החשוד עם נשים או גברים באמצעות אתרי היכרויות, והציג עצמו בשמות בדויים

עבריין המין מנתיבות חשוד בהפרת חוק ההגנה מעברייני מין
הציג עצמו בשמות שונים. תמונות החשוד בהן לפי החשד הוא עשה שימוש | צילום: באדיבות דוברות המשטרה

במשטרת מרחב הנגב נפתחה חקירה בחשד להפרת הוראה חוקית, חוק הגנה מפני עברייני מין, בידי תושב נתיבות בן 42. ל"שבע" נודע, שלפי החשד התקשר התושב עם נשים או גברים באמצעות אתרי היכרויות " ריץ דייט"," שוגר דדי"," אינטר דייט", ו"בא לי סקס", והציג עצמו בשמות "רום", "סתיו" או שמות אחרים, ושוחח איתם וזאת לפי החשד בניגוד להוראת הצו.

במשטרה מציינים, שלפי החשד באחדים מהמקרים נפגש האיש עם נשים, והציג בפניהן מצג שווא. החשוד נעצר ב-24.6, והדיון בעניינו התקיים בדלתיים סגורות. לבקשת משטרת המרחב בהארכת מעצרו אמש (שלישי), קבע השופט יריב בן דוד בהחלטתו: "ניתן לומר שבשים לב לאופי ביצוע העבירות ואופיין של הראיות שנוספו לתיק, אף ישנו אינטרס ציבורי בקיום הדיון בדלתיים פתוחות… נוכח האמור, הדיון יתקיים בדלתיים פתוחות", והאריך את מעצרו עד יום שישי (ה-5 בחודש).

כל מי שיש בידו מידע נוסף בעניין, מתבקש לסור לתחנת המשטרה הקרובה או ליצור קשר עם תחנת נתיבות בטלפון 08-9937444. "משטרת ישראל פועלת להגן על הציבור גם במרחב הרשתי תוך הרחקתם של החשודים המעורבים בעבירות נגד הציבור הנורמטיבי"", מדגישים במשטרה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה