חדשות

מיחזור קהילתי בשומריה

חדשות4 באפריל 2019    דקה אחת
0

ביישוב שבמועצה האזורית בני שמעון יצאו בפרויקט לשימוש חוזר בחפצים

מיחזור קהילתי בשומריה
הצלחה. השוק בשנה שעברה | צילום: במועצה באזורית בני שמעון, שומריה

תושבי שומריה שבמועצה האזורית בני שמעון יצאו, באחרונה, בפרויקט ייחודי, במסגרתו הם מעודדים שימוש חוזר בחפצים שאינם בשימוש, באמצעות הקמת שוק מיוחד לנושא. ל,שבע" נמסר, שעוד לפני חג הפסח, יוכרז על מיקום ביישוב, אליו מוזמנים כל התושבים, כדי להניח בו את כל החפצים ללא שימוש, ושהם לא מעוניינים בהם יותר; מדובר בחפצים שונים ומגוונים, פרט לביגוד והנעלה, משום שבשומריה פועלת כל השנה חנות יד שנייה, לצורך כך.

כמויות החפצים המגיעות רבות ומגוונות מאוד: תמונות, כלים, תכשיטים, חפצי נוי, משחקים, ספרים, תמרוקים, תיקים ועוד. ביישוב מסבירים, שלאנשים קל יותר להיפרד מחפץ אהוב, כשהם יודעים שמישהו אחר ייהנה ממנו. אחרי פסח, יעזור החצרן של שומריה להעביר את הציוד הרב, בעזרת עגלה, למועדון ושם תתחיל מלאכת המיון; כמה מתנדבות יסדרו את החפצים, לפי נושאים, על שולחנות בצורה נעימה ומזמינה.

ביום המכירה של השוק, שיתקיים השנה בפעם השלישית, מגיעים אזרחים מכל היישוב, המוזמנים לקנות את החפצים של השכנים בעלות של שקלים בודדים בלבד, כאשר הכסף המצטבר מועבר לצדקה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה