חדשות

תלמידים מבאר שבע כיכבו במצעד האקלים

חדשות1 באפריל 2019    דקה אחת
0

הגיעו מבתי הספר היסודיים "נווה מנחם", "יחדיו" ו"נתיבי עם" למצעד התל אביבי

תלמידים מבאר שבע כיכבו במצעד האקלים
תרומה באר שבעית. תלמידים מבירת הנגב במצעד | צילום: "החברה להגנת הטבע"

תלמידי בתי ספר מבאר שבע כיכבו, ביום שישי האחרון, במצעד האקלים, שהתקיים בתל אביב, בהשתתפות אלפי בני אדם. ל"שבע" נמסר, שבאותו יום יצאו מבירת הנגב 2 אוטובוסים, ובהם תלמידי "המועצות הירוקות" של "החברה להגנת הטבע", מבתי הספר היסודיים "נווה מנחם", "יחדיו" ו"נתיבי עם".

התלמידים והתלמידות השתתפו במצעד האקלים, האירוע הסביבתי הגדול בארץ, וקראו לפתור את משבר האקלים, לשמור על השטחים הפתוחים, ולעבור לשימוש באנרגיות מתחדשות. למצעד קדמה הכנה של צוותי ההוראה ומדריכות "החברה".

צילום: "החברה להגנת הטבע"

לדברי שחר ליבנה, רכזת החינוך הסביבתי של קהילת באר שבע ב"חברה להגנת הטבע". "יחדיו, למדו התלמידים והתלמידות על מושגים, כמו התחממות גלובלית, צדק אקלימי ואנרגיות מתחדשות. תלמידי המועצות צעדו בגאווה, וייצגו את באר שבע עירם באירוע סביבתי, שכלל אלפי משתתפים, רובם תלמידים וצעירים, ממקומות שונים במדינה. לתלמידי היסודי הייתה זו הזדמנות מיוחדת לפגוש מנהיגים סביבתיים כמוהם, ח"כים ומתמודדים לכנסת, וליישם הלכה למעשה, את שלמדו במפגשים במהלך השנה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה