חדשות

כתבי אישום נגד האסירים הביטחוניים מ"קציעות"

חדשות28 במרץ 2019    דקה אחת
0

הבוקר: אישומים חריפים יוחסו לאסירים הביטחוניים, שניסו לדקור סוהר בעזרת דוקרן שהיה ברשותם, באמצע היום ובתוך מתחם הכליאה

כתבי אישום נגד האסירים הביטחוניים מ"קציעות"
כלא קציעות | צילום ארכיון: יהודה לחיאני, מעריב

אנס עאווד (33) ומחמוד אל לטיף (28), הם אסירים ביטחוניים, המרצים את עונשם במתחם הכליאה "קציעות". השניים הורשעו בשנה שעברה בכשבעה אישומים שונים, וביניהם: חברות בארגון טרור, הסתה לאלימות, תקיפת כוחות שיטור והתאגדות בלתי חוקית.

הבוקר, הגישה פרקליטות מחוז דרום (פלילי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, על ידי עורך הדין יואב קישון, כתב אישום חמור כנגד השניים, בעקבות אירוע שהתרחש בין כותלי הכלא בשבוע האחרון, בו במהלך התפרעות אסירים – עוואד ניסה לדקור סוהר באמצעות דוקרן שהיה ברשותו, ואילו לטיף איים ברצח על קצין המודיעין של הכלא וסגנו.

על פי עובדות האישומים, בצהרי יום שני, לאחר שהוצאו האסירים על-ידי הסוהרים מתאיהם למקלחות, הבחין הסוהר כי אנס מחזיק בידו דוקרן באורך 8.5 ס"מ. כאשר הסוהר צעק "דוקרן, דוקרן" וניסה להשתלט על הדוקרן שבידי הנאשם, ניסה האחרון לדקור ולחתוך את הסוהר באמצעות כלי הנשק המאולתר. כל זאת, כשהוא מכוון את הדוקרן לעבר ראשו וצווארו. סוהר אחר ששמע את הקריאות, הגיע למקום במהירות והצליח להשתלט על האירוע. כתב האישום מייחס לעוואד ביצוע עבירות ניסיון לחבלה חמורה והחזקת חפץ אסור, במטרה להביא לסיכון חיי אדם ולגרום חבלה חמורה לסוהרי הכלא.

כנגד לטיף, עומדות ראיות לביצוע האיומים שהוקלטו על ידי קציני שב"ס, נוסף על התראותיהם לגורמים הממונים בכלא באשר לדבר. לנאשם השני בפרשה, יוחסה עבירה של איום בביצוע מעשה טרור.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה