חדשות

בלעדי: השי לחג של עובדי העירייה לא יופחת

חדשות17 במרץ 2019    דקה אחת
0

למרות אווירת הקיצוצים הקשה בעיריית באר שבע, סיכמו הנהלת העיר וועד העובדים, שהעובדים יקבלו גם לקראת חג הפסח הקרוב, 500 שקלים לעובד

בלעדי: השי לחג של עובדי העירייה לא יופחת
רוביק דנילוביץ' ויעקב אדרי (פליקה). דאגה לעובדי העירייה | צילום ארכיון: פרטי

פרסום ראשון: בתום מו"מ ממושך בין נציגי ההנהלה בעיריית באר שבע לראשי ועד העובדים, הוחלט שלא להפחית את גובה השי לחג לעובדי העירייה, ולהותירו כפי שהיה ב-3 השנים האחרונות, על 500 שקלים לעובד.

לנוכח המשבר התקציבי הקשה, בו נתונה הרשות בחודשים האחרונים, ביקשו בעירייה בראשות רוביק דנילוביץ', לקצץ בגובה השי לחג הפסח הקרוב, עד ל-350 שקלים ואולי אף מתחת לכך. אלא שמטבע הדברים, גם בשל מצבם הכלכלי הלא פשוט של רבים מעובדי הרשות, בוועד בראשות יעקב אדרי (פליקה), לא היו מוכנים לקיצוץ כלשהו בשי. כאמור, לאחר שיחות ארוכות בין נציגי ההנהלה והעובדים, סוכם לבסוף שגובה השי לחג לא יופחת.

לפני כחודשיים, הגיב דובר העירייה אמנון יוסף, לפניית "שבע" בעניין, ש"כאשר תתקבל החלטה בנושא, שתיעשה בשיתוף ועד העובדים, תפורסם החלטה לגבי השי לחג".

כאמור, בסוף השבוע האחרון, התקבלה ההחלטה בעניין…

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה