חדשות

מעקב "שבע": מעגל תנועה להסדרת הכניסה והיציאה מהתחנה המרכזית בבאר שבע

חדשות12 במרץ 2019    דקה אחת
0

משרד התחבורה הקצה 85 אחוזים מעלות המימון של הכיכר, שתאפשר יציאה של האוטובוסים לכיוון דרום

מעקב "שבע": מעגל תנועה להסדרת הכניסה והיציאה מהתחנה המרכזית בבאר שבע
התחנה המרכזית בבאר שבע | צילום: ארכיון "שבע"

מעקב "שבע": תקציב של כ-950 אלף שקלים הוקצה לצורך הקמת מעגל תנועה ברחוב יהושע חנקין בבאר שבע, להסדרת הכניסה והיציאה מהתחנה המרכזית בעיר. ועדת הכספים העירונית אישרה, באחרונה, קבלת מענק של כ-804 אלף שקלים ממשרד התחבורה, שישמשו לבניית הכיכר, כאשר את 15 האחוזים הנותרים (כ-142 אלף שקלים) תממן העירייה ממקורותיה.

כפי שפרסמנו כאן בלעדית, ב-7.2 השנה, הקצתה הרשות 1.7 מיליון שקלים, כדי להביא לצמצום כמות האוטובוסים היוצאת מהתחנה לרחוב דוד חכם. בתוכנית הפיתוח של בירת הנגב לשנים 2019 – 2021, שאישרו לא מכבר, חברי מועצת העיר, מופיע בסעיף על אגף ההנדסה תת סעיף "שינוי מעגל תנועה בכניסה למתחם תחנה מרכזית". הפרויקט, המוגדר כ"מיידי", יבוצע בטווח הנראה לעין בעלות של 1.7 מיליון שקלים, שרובה (1.53 מיליון) תגיע מגורמי חוץ.

דובר העירייה אמנון יוסף, מסר בתגובה לשאילתא שהעברנו לו בעניין, בין היתר, שבמסגרת פרויקט משותף של הרשות וחברת "נצבא", המתפעלת את התחנה המרכזית, יבוצעו מספר עבודות בשנה הקרובה, שיביאו לשינויים בהסדרי התנועה במתחם התחנה, כאשר בסיומן, ייצאו כל האוטובוסים לכיוון דרום דרך רחוב יהושע חנקין. כעת כאמור, הושגו הכספים להקמת מעגל התנועה, שיאפשר זאת.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה