חדשות

יחידת חירום עירונית באופקים

חדשות11 במרץ 2019    דקה אחת
0

תמנה כ-40 איש, שיוכשרו ויאומנו לביצוע תפקידם בשעת חירום

יחידת חירום עירונית באופקים
בהובלת ראש העירייה. דנינו ואנשי העירייה | צילום: באדיבות עיריית אופקים

מתכוננים לחירום: ל"שבע" נמסר, שבמסגרת המאמצים של עיריית אופקים לתת מענה משלים לכלל תחומי החיים בזמן חירום, נחנכה באחרונה, יחידת חירום עירונית, המורכבת מעובדי הרשות ותושבים מתנדבים.

לצורך העניין, הוקם צוות ייעודי, הכולל בין היתר, את ראש העירייה איציק דנינו, סגן מנהלת האגף לשירותים חברתיים והאחראי על היחידה איתן שחר, מנהלת מערך ההתנדבות העירונית איילה אלמקייס, יועצת ראש הרשות לאזרחים ותיקים שמחה אדרי ומנהלת אגף משאבי אנוש בעירייה שולה דהן. לצוות הצטרפה גם עירית בן חמו, תושבת העיר, המשמשת יותר מ-20 שנה כמנהלת אדמיניסטרטיבית ב"מכבידנט", והיא בעלת תואר שני ברפואת חירום, מוכנות ומענה למצבי חירום ואסון מאוניברסיטת בן גוריון. "עירית מביאה איתה ערך מוסף ליחידה החירום העירוני, ואני בטוח שהיא תתרום לה רבות", אמר דנינו.

היחידה תמנה כ-40 איש, שיוכשרו ויאומנו לביצוע תפקידם בשעת חירום, והיא תהיה כפופה ישירות למכלול אוכלוסייה, ותופעל במצבים הדורשים מענה ייחודי. במסגרתה יפעלו 8 צוותים קבועים, שבראש כל אחד מהם יעמדו מספר אחד ומספר שניים. יחידת החירום תכלול צוותי התערבות בתחום הפסיכו-סוציאלי, שיצטרפו לעובדים סוציאליים בעת תקרית, ביקורי בית וליווי אנשים במצבי משבר ודחק הקשורים בחירום, ליווי נפגעי חרדה לקבלת טיפול ראשוני וקשר תמיכתי בזמן ולאחר פנייה למרכז תמיכה נפשית שייפתח בהתאם למצב. תושבים, המעוניינים לקחת חלק בעבודת היחידה, מתבקשים לפנות לאיילה בטלפון 08-9928410 או ללשכת ראש הרשות.

דנינו: "כעירייה, אנו נדרשים לתת את המענה הטוב ביותר לתושב בזמן חירום, כמו בזמן שגרה. לשם כך, הוקמה היחידה, המורכבת ממיטב האנשים, שיעברו הכשרות מקצועיות, ויהיו אלו שיפגשו ראשונים את התושבים במצבים מורכבים. אני מברך על כך, ומזמין את הציבור לקחת חלק בפעילות זו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה