חדשות

"טענת שמצעד הגאווה הוא בושה, ונוגד את הטבע"

חדשות11 במרץ 2019    דקה אחת
0

כך הטיחה תלמידת "אשל הנשיא" במועמד הליכוד, בפאנל שהתקיים במקום

"טענת שמצעד הגאווה הוא בושה, ונוגד את הטבע"
ד"ר שלמה קרעי וראש הממשלה נתניהו | צילום ארכיון: יח"צ

אם אתה מועמד לגיטימי בבחירות, אחת מהדרכים היעילות לחשיפה לקהל היעד הצעיר, היא ההשתתפות בפאנלים שמתקיימים בבתי ספר שונים ברחבי הארץ. מה שהפך מעין מנהג במערכות הבחירות האחרונות, התקיים גם בתיכון "אשל הנשיא" שבמועצה האיזורית בני שמעון, ביום חמישי האחרון. אלא שבו, התפתחה גם דרמה לא קטנה, כשחברי הכנסת אשר לקחו בו חלק, התעמתו אודות סוגיה שהעלתה פז אלגריסי (16) – תלמידת כיתה י'א בבית הספר.

"דיברת על שיוויון? הרי טענת שמצעד הגאווה הוא פסול, הוא בושה ונוגד את הטבע. אתה אמרת את זה", פנתה פז לד"ר שלמה קרעי, הממוקם במקום ה-27 ברשימת מפלגת הליכוד. קרעי, מרצה אקדמי ותיק המתגורר בשדרות, מייצג את פני הנגב במפלגתו והצהיר בגאווה, לא אחת, שהתחנך וגדל במושב זמרת שבנגב המערבי. בתגובה לשאלה הנוקבת של תלמידת התיכון, שזכתה לתשואות מחבריה לספסל הלימודים, נעמד ואמר קרעי: "זאת לא האג'נדה שעליה נבחרתי ואלו לא הדברים שאותם אני מקדם". הדברים נענו בביקורת מצד התלמידים, וכן מיד לאחריה, התיישב מועמד הליכוד וציין כי הוא מסרב להמשיך ולענות.

מי שמיד לקחה את המיקרופון בניסיון להעביר את השקפת מפלגתה בנושא זכויות הלהט"ב, הייתה נציגת "כחול לבן", המפלגה הטוענת לכתר בבחירות הקרובות. "חבל שמפלגת השלטון מתחמקת, זה בסדר שאני אענה גם אם לא רצית לשאול אותי", הגיבה הילה שי וזאן לדברי התלמידה והסבירה את עמדת מפלגתה: "מפלגת כחול לבן מתחייבת לתת שוויון מלא בחקיקה לכל אזרח במדינת ישראל". על רקע התשואות מהקהל, וזאן הוסיפה: "לא מענייני עם מי אדם הולך לישון בלילה, אם הוא אזרח מדינת ישראל, פועל על פי החוקים ומשלם מיסים – הוא זכאי לכל דבר שאני זכאית לו, והילדים שלו יהיו זכאים לאותם הדברים. לא יכול להיות שהם יצטרכו לברוח לחו"ל ולמשכן את כל החיים שלהם, על משהו שלי מגיע באופן טבעי".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה