חדשות

תחנת כיבוי מחודשת בירוחם

חדשות26 בפברואר 2019    דקה אחת
0
תחנת כיבוי מחודשת בירוחם
מזל טוב. חנוכת התחנה בירוחם | צילום: דוברות כבאות והצלה נגב מזרחי

בשעה טובה ומוצלחת, נערך השבוע, טקס הסרת הלוט וקביעת המזוזה לתחנת כיבוי והצלה ירוחם המחודשת.

ל"שבע" נמסר, שתחנת ירוחם הופעלה שנים רבות מבית פרטי, ולימים עברה למפעל "פניציה". בהמשך, היא הועתקה למבנה קטן ופחות מתאים לאופי הפעילות והמענה, שהיא מעניקה, ברחוב אלכחייל, עד להעברתה באופן רשמי למבנה בשדרות ורדימון.

בטקס נכחו נציב כבאות והצלה לישראל רב טפסר דדי שמחי, ראש מועצת ירוחם טל אוחנה, מפקד מחוז דרום בנציבות הכיבוי טפסר שמוליק פרידמן, מפקד מרחב נגב מזרחי בנציבות כלימי גרשון ונציגי משפחת התורמים מ-JNF.
רב טפסר שמחי: "תחנת הכיבוי החדשה תשפר את השירות שאנו לוחמי האש, נותנים לתושבי ירוחם והסביבה. תודה למשפחת גלפרין מניו יורק על תרומתם לבנייתה".

אוחנה: "רגעים מרגשים של ציונות וזיכרון השואה, בחנוכת תחנת כיבוי האש החדשה שלנו, בתרומה ממשפחות גלפרין. תודה לחברינו ב-JNF על שותפות ארוכת שנים עם ירוחם. אני גאה בלוחמי האש שלנו, שעובדים יום וליל למען הצלת חיי אדם. אני יודעת שתושבי ירוחם בידיים טובות".

טפסר פרידמן: "תחנת ירוחם טיפלה בשנה שחלפה בכ-250 אירועים. ירוחם בשגרה ובחירום מעניקה מענה לכלל היישובים סביבה, וחולשת על שטח גדול, כך שהמשמעות של תחנה זו מאוד חשובה ביחס לתחנות משנה רבות. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לנציב כבאות והצלה יחד עם סגנו בסיוע של ראש המועצה על התרומה הרבה והתמיכה בקידום והקמת תחנה חדשה זו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה