חדשות

נלכדו סוחרי נשק מרהט, בתל שבע הותקפו שוטרים

חדשות24 בינואר 2019    דקה אחת
0

3 מתושבי העיר הבדואית יובאו, הבוקר, לבית המשפט להארכת מעצרם

נלכדו סוחרי נשק מרהט, בתל שבע הותקפו שוטרים
| צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

בתום פעילות משטרתית סמויה, נעצר אמש (רביעי בערב) תושב רהט, בחשד לסחר באמל"ח (אמצעי לחימה – י.ס.ד). ל"שבע" נמסר, שבמשטרת ישראל נודע על כוונתו של תושב העיר הבדואית לסחור באמל"ח.

במהלך החודשים האחרונים, פעל שוטר סמוי, ושימש כסוכן משטרתי, שיצר יחסי אמון עם החשוד. כאמור, אמש בשעת ביצוע עסקת האמל"ח ומכירת כלי ירייה "קרלו" לסוכן המשטרתי הסמוי, נעצר החשוד מרהט בן 23, ויחד עימו עוד שני חשודים שהיו איתו, גם הם תושבי העיר הבדואית. החשודים יובאו, הבוקר, לבית המשפט השלום בבאר שבע לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

במשטרת ישראל מדגישים, שהמשטרה "פועלת במגוון כלים נגד עבירות האמל"ח הבלתי חוקי, תוך חתירה לתפיסת האמל"ח ומעצר החשודים המעורבים בסחר והפצה. משטרת ישראל פועלת כל העת במאבק נחוש נגד האמל"ח" הבלתי חקירה, בכוונה "להרחקתם מהמרחב הציבורי של אלו המעורבים בסחר בו והפצתו, והכל למען ביטחון האזרח הנורמטיבי שומר החוק".

במקרה אחר, במהלך חיפוש משטרתי אחר אמל"ח לא חוקי בבית בתל שבע, הותקפו השוטרים בידי יושבי הבית, "תוך כוונה להכשילם מלבצע חיפוש אחר אמל"ח", נמסר מהמשטרה. "תוך הסתייעות בכוחות משטרה נוספים, נעצרו 4 חשודים. החיפוש נמשך בנחישות, אין דיווח על נפגעים".

במשטרה ציינו: "אפס סובלנות כנגד תקיפת שוטרים תוך חתירה לאיתור אמל"ח לא חוקי והכל למען בטחון האזרח הנורמטיבי".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה