חדשות

ביקור הנדבן

חדשות3 בינואר 2019    דקה אחת
0

הנדבן היהודי אוסטרלי הארי טרגובוף, הגיע לסיוע בפארק "עידן הנגב", בו מוקם בימים אלה מרכז על שמו

ביקור הנדבן
מממשים את חזון בן גוריון. ביקור הנדבן ב"עידן הנגב" | צילום: יח"צ

תנופת הפיתוח בפארק התעסוקה "עידן הנגב" נמשכת: ל"שבע" נמסר, שהנדבן היהודי אוסטרלי הארי טרגובוף, התורם לפארק (המשותף לעיריית רהט ולמועצות להבים ובני שמעון), הגיע באחרונה, ל"עידן הנגב", לביקור התרשמות

טריגובוף, התורם רבות ל"עידן הנגב" ממניעים ציוניים ומתוך שאיפה לקדם את התעסוקה והדו קיום באזור, ביקש לעמוד מקרוב אחר הקמתו של "מרכז טריגובוף", ההולך ונבנה בימים אלה בפארק התעסוקה המתפתח. את פניו קיבלו ראש מועצת להבים יוסי ניסן (המכהן גם כיו"ר הדירקטוריון של פארק התעסוקה), ראש "המוסד" לשעבר אפרים הלוי, ונכבדים נוספים.

ניסן בירך את טריגובוף, והודה לו על תרומתו המשמעותית לפיתוח הנגב, תרומה המסייעת במימוש חזונו של ראש ממשלת ישראל הראשון, דוד בן גוריון. הלוי שיבח אף הוא את הנדבן היהודי אוסטרלי, הלוקח חלק במינוף הפארק לצד ממשלת ישראל, ממקום מושבו הרחוק, ממניעים ציוניים ופילנתרופיים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה