חדשות

חשד לרצח בבאר שבע

חדשות23 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

גבר בשנות ה-40 לחייו נמצא ללא רוח חיים ועם סימני אלימות קשים בפלג גופו העליון ברחוב דרך מצדה פינת אלפסי.

חשד לרצח בבאר שבע
זירת הרצח | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חשד לרצח הערב בבאר שבע. גופת גבר בשנות ה-40 נמצאה ברחוב דרך מצדה פינת אלפסי בעיר כשעליה סימני אלימות קשים.

במשטרת מרחב הנגב ציינו: "במשטרה התקבל דיווח אודות קטטה ודקירה בבאר שבע ברחוב דרך מצדה פינת אלפסי, בסריקות אותר גבר כבן 40 פצוע עם חבלת ראש. גורמי רפואה קבעו את מותו. כוח משטרה במקום, נפתחה חקירה".

במד"א הוסיפו: "בשעה 21:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על פצוע ברחוב דרך מצדה בבאר שבע. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 45 עם סימני אלימות קשים בפלג גופו העליון ללא סימני חיים וקובעים את מותו".

פראמדיק מד"א אייל עוז סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 45 שוכב מחוסר הכרה עם סימני אלימות בפלג גופו העליון.  ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה