חדשות

מאחורי הקלעים של עולם התקשורת

חדשות24 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

כנס טכנולוגיות תקשורת התקיים לאחרונה בבאר שבע

מאחורי הקלעים של עולם התקשורת
להנגיש לתלמידים את האופק העתידי. כנס התקשורת | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

מאות תלמידים ומורים השתתפו ב"מדיה 7", כנס טכנולוגיות תקשורת שנערך באחרונה בבאר שבע.

ל"שבע" נמסר, שבמסגרת האירוע, נהנו המשתתפים בין היתר, מהרצאה של דין מירושניקוב על "המסע לזהות ישראלית וקבלת החלטות", צפייה בסרט "מוטלים בספק" ושיחה עם הבמאי אלירן אליה.

מטרות הכנס (שיזמו העירייה והמרכז הטכנולוגי באר שבע, בשיתוף משרד החינוך) היו לחשוף את תלמידי מגמת טכנולוגיות תקשורת לתחום (הנמצא מאחורי הקלעים של עולם התקשורת), להנגיש לתלמידים את האופק העתידי הקיים בו, ולהעניק להם חוויה ייחודית ומהנה.

המרכז הטכנולוגי באר שבע הינו מוסד חינוכי, פרי יוזמה משותפת של הרשות, המשרד והתאחדות התעשיינים. מטרתו העיקרית של המרכז הינה קידום החינוך הטכנולוגי. במוסד פועלות מגמות טכנולוגיות תקשורת, מכטרוניקה, ביו-טכנולוגיה והנדסת תוכנה וחומרה (בתחום הסייבר – א"מ ול"א). בכל מגמה ישנן מעבדות מתקדמות וציוד חדיש. המרכז משרת מורים ותלמידי מגמות טכנולוגיות בתיכונים בבירת הנגב ובמחוז דרום, ומאפשר ביצוע פרויקטי גמר ברמה אקדמית. הוא פועל בשיתוף פעולה מלא עם מוסדות החינוך והקהילה, תוך חיזוק הקשרים והגשרים עם התעשייה, האקדמיה, צה"ל ומערכות הביטחון. המרכז אושר כאקדמיה של חברות Cisco ו-National Instruments הבינלאומיות.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה