חדשות

מפגש יקירים

חדשות18 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

עשרות מיקירי באר שבע לדורותיהם התכנסו לפגישה חגיגית עם ראש העירייה

מפגש יקירים
מסורת. פורום היקירים | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

מפגש פורום יקירי העיר באר שבע עם ראש העירייה רוביק דנילוביץ', נערך באחרונה, באולם המועצה. ל"שבע" נמסר, שבמפגש החגיגי שהפך למסורת במרוצת השנים, לקחו חלק עשרות מיקירי העיר לדורותיהם. המשתתפים נהנו מהרצאה של ד"ר מרדכי בן חמו, שהחל את דרכו כהומלס, וכהגדרתו "הידרדר לדוקטורט", ומקטעי נגינה של כנריות מהסינפונייטה הישראלית באר שבע.

דנילוביץ' ציין לשבח את פועלם של היקירים למען בירת הנגב ותושביה: "אתם מודל לחיקוי והערצה. לקחתם אחריות, והובלתם באמונה ובנחישות חזון פורץ דרך. בעשייתכם, מלאת התשוקה, הצלחתם להטביע חותם ולהיות חלק מסיפורה של העיר המיוחדת שלנו. בשם תושבי העיר, הנני מבקש להודות לכם מעומק הלב, יקירות ויקירי העיר, על עשייתכם המופלאה".

בשם היקירים נשא דברים יו"ר פורום יקירי העיר, גואל דרורי, שהודה על הזכות הגדולה שנפלה בחלקם של היקירים להיות נציגי התושבים, ולקבל את האות היוקרתי. דרורי אמר, בין היתר: "אות יקיר העיר ניתן לכולנו בשל התרומה לבניין העיר, כינונה ועיצוב דמותה, ועל כן אנו היקירים רואים מחויבות להמשך התרומה. ברצוני להודות לכל אלה שסייעו בהקמת הפורום ובסיוע להצלחת מפגש מסורתי זה, בראש ובראשונה ליקיר יקירי העיר, ראש הרשות רוביק דנילוביץ', שבזכותו אנו רואים בהתפתחותה של העיר. אנחנו מבקרים בכל מפעלי התרבות האמנות והחינוך שבה", ויודעים ש"הוא שמוביל והופך את באר שבע לעיר מטרופולין חשובה במדינה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה