חדשות

שלום לסיגל

חדשות2 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

ראש מועצת בני שמעון היוצאת סיגל מורן, נפרדה מהמועצה באירוע מיוחד במינו...

שלום לסיגל
מסיימת כהונה. הפרידה מסיגל מורן | צילום: דוברות מועצת בני שמעון

ערב פרידה מראש מועצת בני שמעון היוצאת, סיגל מורן, נערך באחרונה, בפאב "המסגרייה" שבקיבוץ חצרים. ל'שבע" נמסר, שבמהלך האירוע, הוקרן סרט פרידה ממורן, שכלל תושבים רבים וכמובן את עובדי המועצה.

נציגי ההנהלה והעובדים בירכו, ומנכ"ל אתר "דודאים" הקודם עידו רובינשטיין, והנוכחי ניר בר דוד, הקריאו קטע הומוריסטי, שכתבו על ראש מועצת בני שמעון בעשור החולף. בסיום האירוע, העניקה מורן לראש המועצה הנכנס ניר זמיר, מפתח ממוסגר ועליו רשום "מפקידה את המועצה בידיים בטוחות", כהמשך למסורת שיצר ראש המועצה הקודם, משה פאול, שגם הוא נתן מפתח למורן בערב הפרידה ממנו, לפני 10 שנים.

זמיר אמר: "אני מכיר את סיגל יותר מ-30 שנה, אבל אני בוחר לספר לכם על החודש האחרון, תקופת החפיפה שלנו. המבט של סיגל משתנה כאשר היא נכנסת לבית ספר או לתנועת נוער; היא מוארת, החינוך בדמה, הילדים והנוער הם מה שמניע אותה. אני מקווה שיום אחד מדינת ישראל תזכה שסיגל מורן תהיה שרת החינוך שלה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה