חדשות

תוקף האישה בביתה נלכד מעבר לקו הירוק

חדשות2 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

מעקב "שבע": נעצר חשוד פלסטיני, יובא היום בפני שופט

תוקף האישה בביתה נלכד מעבר לקו הירוק
רק אחד מפצעיה של ד'. הפצע האמיתי הוא תחושת הביטחון שנפגעה | צילום: פרטי

כפי שפרסמנו בלעדית, בתאריך ה-18.11, בשעת בוקר, התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות אישה שהותקפה ונשדדה בביתה בשכונת נווה זאב בבאר שבע, בידי גבר זר תוך נקיטת אלימות. שוטרים הגיעו למקום, ומתחקור ראשוני עלה כי גבר זר נכנס לביתה מבעד לדלת שהייתה פתוחה, תקף אותה, שדד ממנה מאות שקלים ונמלט.

"הוא לא דיבר, לא ביקש כלום, הוא נכנס עם מטאטא שכנראה לקח מהגינה והתחיל להרביץ", תיארה ל"שבע" המותקפת בזמנו. "הייתי בטוחה שהוא ישחט אותי".

נפתחה חקירה, נאספו ממצאים ובתום פעולות מורכבות נודעה זהותו של חשוד. אתמול (שבת, 1.12) אותר החשוד, תושב דהריה בן 32, נעצר ויובא היום לבית משפט השלום בבבאר שבע.

"משטרת ישראל רואה בחומרה אירועי אלימות ופועלת לאיתור ומעצר חשודים בפגיעה במרקם החיים התקין והביטחון האישי במרחב הפרטי והציבורי", נמסר מהמשטרה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה