חדשות

פיני המנטור

חדשות22 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

ראש מועצת עומר הוותיק פיני בדש, ידריך את ראשי המועצות החדשים במיתר ולהבים, שמעון מזוז ויוסי ניסן

פיני המנטור
יש ממי ללמוד. הישיבה בבניין מועצת עומר | צילום: דוברות מועצת עומר

ראשי המועצות הנבחרים במיתר ובלהבים, שמעון מזוז ויוסי ניסן, ייהנו משירותי מנטורינג של ראש מועצת עומר הוותיק, פיני בדש. ל"שבע" נמסר, שהיום (רביעי) התארחו בעומר יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות חיים ביבס, ראש עיריית דימונה בני ביטון, מזוז וניסן.

בדש שהתבקש בידי ראשי הרשויות החדשים להיות המנטור שלהם, ולסייע להם לפתח את יישוביהם, נאתר לבקשתם, וציין: "אני גאה ושמח לצרף את חבריי לפורום הרשויות הקטנות, שאני עומד בראשו. בנוסף, אשמש כמנטור, ואעזור לחבריי שמעון מזוז ויוסי ניסן, לקדם ולפתח את יישובי הלוויין מיתר ולהבים".

ביטון וביבס הודו לראש מועצת עומר ויו"ר פורום הרשויות הקטנות, על תרומתו לקידום הנגב ועל הסכמתו להיות המנטור של ראשי הרשויות החדשים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה