חדשות

"טרמפ" לנחש ארסי

חדשות22 בנובמבר 2018    2 דקות
0

לאחר שגילתה את הנחש ברכבה, הנהגת נמלטה לביתה בהיסטריה. "אם הייתי רואה את הנחש בזמן הנסיעה, אני חושבת שכבר לא הייתי פה היום", היא אומרת

"טרמפ" לנחש ארסי
נחש | צילום אילוסטרציה: פרטי

אירוע מלחיץ שלא קורה כל יום, התרחש אמש באופקים: תושבת העיר בת 24, שחזרה מעבודתה בגן ילדים בקיבוץ כרמים (שליד מיתר), החנתה את רכבה מסוג "גולף", בחניית ביתה באופקים. כאשר פתחה את הדלת הקדמית על מנת לקחת את הציוד האישי שלה, היא נדהמה לגלות נחש בתוך הרכב, שהסתתר מתחת לבריסטולים בכיסא שליד הנהג. רק לאחר מכן התברר לה שזה היה נחש צפע ארסי.

הבחורה נבהלה ונלחצה מאוד, החלה לצעוק לכל עבר, נמלטה לביתה בהיסטריה, כאשר בני משפחתה הזעיקו את יחידת הפיקוח של עיריית אופקים. אחיה של הנהגת ובן זוגה, הגיעו במיידית לרכב והחלו לחפש את הנחש שפתאום נעלם. רק לאחר חיפושים רבים הם פתחו את תא המטען של הרכב, וגילו את הנחש מתחת לגלגל הרזרבי, כאשר הנחש שוב הצליח להימלט.

אנשי הפיקוח של עיריית אופקים שהגיעו למקום, פירקו את החלק האחורי של הרכב, אך הנחש עדיין לא נמצא ולאחר שעה ארוכה של חיפושים, בעל החיים המבהיל נראה כשהוא מתחבא עמוק בתוך השלדה הרכב. בן זוגה של הנהגת, סיפר ל"שבע": "היה לה המון מזל שהיא לא ראתה את הנחש במהלך הנסיעה מקיבוץ כרמים לאופקים, אחרת זה יכול היה להיגמר הרבה יותר גרוע".

לדברי בן הזוג, "היא יכלה בקלות לאבד שליטה על הרכב בזמן הנסיעה. היא עדיין נמצאת בהלם. כל הסיטואציה עצמה הייתה מלחיצה ביותר. אנשי יחידת הפיקוח של עיריית אופקים סברו בתחילה כי מדובר בנחש מסוג זעמן שלא ארסי, אבל לאחר מכן, הנחש הועבר לבדיקה אצל לוכד רשמי, שציין בפני בת זוגתי בשיחת טלפון לנייד בשעת לילה מאוחרת, שמדובר היה בנחש צפע ארסי. היה לה מזל גדול".

הנהגת אמרה ל"שבע": "מאז המקרה יש לי צמרמורות שלא מפסיקות, זה היה מגעיל ומפחיד. בקושי הצלחתי להירדם. גם בעבודה היום כל הזמן חשבתי רק על הנחש. היה לי מזל. אם הייתי רואה את הנחש בזמן הנסיעה, אני חושבת שכבר לא הייתי פה היום, אבל ברוך השם שזה נגמר ככה". הנהגת הוסיפה, "אני רוצה להודות מכל הלב לפקחים של עיריית אופקים, איציק לוי ואמיר מויאל, שלכדו את הנחש. אני פוחדת מנחשים ולא מסוגלת לראות נחש אפילו בתמונה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה