חדשות

כשתרומה לקהילה וטכנולוגיה נפגשים

חדשות22 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

ראשי העתודה הטכנולוגית בבית הספר אמי"ת בבאר שבע הפגישו בין עתודאית אשדודית לקשישה מקומית, והשתיים הפכו לשותפות לדיור...

כשתרומה לקהילה וטכנולוגיה נפגשים
נמצא לה פיתרון מגורים בבאר שבע. טיגיסט מולו | צילום: פרטי

כשסיימה תיכון, רצתה עדן טיגיסט מולו להתחיל ללמוד בעתודה טכנולוגית, ולהתפתח מקצועית בתחום התקשוב, עוד לפני גיוסה לצה"ל. ל"שבע" נמסר, שטיגיסט מולו (18), אשדודית במקור, חיפשה מסגרת, שתתאים לה, ותספק עבורה מענה מקצועי באזור הדרום. כששמעה על העתודה הטכנולוגית לתקשוב, שנפתחה השנה בבית הספר אמי"ת טכנולוגי בבאר שבע, החליטה טיגיסט מולו, שהיא רוצה ללמוד שם, למרות המרחק מהבית והמשפחה שבאשדוד.

מנהל העתודה הטכנולוגית אמי"ת, ד"ר ירון נעים, בחן פיתרונות אפשריים, שיוכלו להקל על טיגיסט מולו במהלך הלימודים, עם הנסיעות בקו באר שבע – אשדוד. לא עבר זמן רב, עד ששמע על א', קשישה בת 80 מבירת הנגב, שחיפשה בחורה צעירה שתתגורר אצלה בדירה, ותארח לה חברה, כדי להפיג את הבדידות, ומיד הפגיש בין השתיים. כשטיגיסט מולו נפגשה עם א' בפעם הראשונה, הן מיד התחברו, וגילו שיש להן הרבה תחביבים משותפים, במיוחד לצפות בטלוויזיה בתוכנית הבישול "MKR המטבח המנצח". מאז, מתגוררת טיגיסט מולו בביתה של א', והן מבלות יחד בכל יום, מהרגע שטיגיסט מולו חוזרת מהלימודים.

והעתודאית סיכמה: "אני שמחה, שהתחלתי ללמוד בעתודה הטכנולוגית אמי"ת; כיף ללמוד ולגלות בכל יום דברים חדשים. אני יודעת, שאעסוק בתחום התקשוב בעתיד, ובגלל זה חשוב לי להתחיל ללמוד כבר עכשיו, עם סיום התיכון. הקשר שלי עם א' הוא טוב מאוד, והחיבור בינינו מצוין. כיף לדעת, שאני מצליחה גם לתרום לקהילה וגם להתפתח מבחינה מקצועית, בו זמנית".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה