חדשות

"גשר" מפתיע

חדשות31 באוקטובר 2018    דקה אחת
1

בניגוד לציפיות של רבים, כולל בסביבת ראש עיריית באר שבע, הייתה הרשימה של מוסדות הרב בצרי הפתעת הבחירות

"גשר" מפתיע
רשימתו הפתיעה. טובול בקלפי | צילום: "שבע"

הישגו הכפול המדהים של ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', בבחירות המוניציפליות השבוע (זכייה ביותר מ-91 אחוזים מקולות המצביעים לראשות העירייה והגדלת כוחה של סיעתו במועצה מ-14 ל-16 חברים), האפיל על כל אירועי ותוצאות יום הבחירות בבירת הנגב, מלבד אחד: ההפתעה של שני חברי מועצת העיר, שהצליחה רשימת "גשר" להכניס למועצה.

כזכור, הרשימה מייסודם של מוסדות הרב בצרי בבירת הנגב, זכתה לנימה מזלזלת מרבים ברחוב הפוליטי, גם בסביבת דנילוביץ', וההערכות הרווחות היו שהיא תזכה לכל היותר ב"חצי מנדט", כלומר כ-1,000 קולות.

אולם, בסופו של דבר השיגה "גשר" יותר מ-5,400 מצביעים, מה שזיכה אותה כאמור, בשני חברי מועצה. ראש הרשימה שמעון טובול, אמר למחרת הבחירות ל"שבע", שהוא מאוד מרוצה מהתוצאות: "התחושה שלי מדהימה, תחושה שאנחנו מרגישים שתושבי באר שבע מרגישים שהרב בצרי האבא חי וקיים. אנחנו מודים לכולם על התמיכה; זה משהו, שלא נתפש, וכולם הופתעו מההישג שלנו. אנו מאמינים, שהכוח נמצא אצל הצעירים, ובע"ה מתכוננים ל-5 שנים של עשייה, מסורת, התחלה וברכה. אני מאחל לכל חברי המועצה הנבחרים 'בהצלחה', וקורא לשיתוף פעולה מלא למען ציבור התושבים בבאר שבע".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • חיים

    מזל טוב ובהצלחה בעבודה שמחכה לכם