חדשות

THIS IS TERNER

חדשות30 באוקטובר 2018    דקה אחת
0

גם ראש העירייה האחרון של באר שבע, בעידן שלפני רוביק דנילוביץ', מימש את זכותו לבחור בבחירות המקומיות: "חגיגה לדמוקרטיה"

THIS IS TERNER
ראש העירייה לשעבר יעקב טרנר בקלפי | צילום: יובל אליגון

ראש העירייה לשעבר, יעקב טרנר, הגיע הבוקר לקלפי שבבית ספר 'מולדת' בשכונה ט'. "שמחתי אישית למרות שאני כבר לא במרוץ לראשות העירייה לראות את האנשים הטובים של באר שבע מצביעים", אמר טרנר. "הצבעתי, כפי שאני מצביע כל השנים, ועשיתי את חובתי. שמחתי לראות שאנשים באו בשמחה, ברצון טוב ובאמונה, שהפעם אפשר להזיז דברים. בבאר שבע הדברים זזים בזכות ראש העירייה הנוכחי, שעושה עבודה יפה מאוד, ואני גאה על כך. זאת חגיגה לדמוקרטיה. בזה אנחנו ותיקים, ואנו מקפידים על העניין הזה".

האם אתה מתגעגע לתקופה שבה היית בעל עניין בבחירות?

"אני מתגעגע לאנשים; להגיד לך שאני מתגעגע לעבודה? אני לא מתגעגע לעבודה הזאת. זאת עבודה קשה מאוד. עשיתי את חלקי, ועשיתי את זה באהבה וברצון רב, ואני מתעסק בדברים חדשים, אבל אני עוקב אחרי באר שבע מקרוב. אם תמשיך להתפתח כפי שהיא מתפתחת, ויש מסורת חיובית של התפתחות, אני צופה לה טובות. באר שבע היא מטרופולין אמיתי, יש בה כל הנתונים להיות עיר מפותחת, עיר גדולה, עיר שיאהבו להיות בה, ושירצו לחיות בה אחרים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה